Jump to content
Fiestaclub.nl
Hansie66

Foutcode U0420-00 ongeldige gegevens ontvangen van stuurbekrachtigingsmodule

Recommended Posts

Sinds vorige week werkt mijn stuurbekrachtiging opeens niet meer, het lampje hiervan blijft branden samen met het lampje van de ESP, bij het uitlezen door een vriend kwam de U0420-00 code eruit. Heeft iemand hier ervaring mee, gaat om een Fiesta 1.6 tdci uit 2011.

20200424_193138.jpg

Controleer de hoofdzekering naast de accu de moertjes willen nog wel is los gaan zitten en de stekker op de stuurkolom en het lampje zal van esp zijn tractiecotrole zit niet op een diesel 

Hallo, 

Alles gecheckt zoals je omschreef maar zit allemaal keurig vast, voor de zekerheid wel alles een keer losgehaald en schoongemaakt maar bied geen oplossing. Het lampje is inderdaad van de esp. 

Proberen kun je het altijd om de accu los te maken voor een minuut of vijf. Misschien is de controller van slag en heb je geluk.

Helaas allesklusser, heb de accu een poosje los gehad maar geen resultaat. Bedankt voor het meedenken. 👍

Dan zal je toch naar een dealer moeten om de boel te laten doormeten of je moet zelf handig zijn en de meet gegeven hebben ,een stuurbekrachtiging defect heb ik nog niet eerder meegemaakt!

Inderdaad, denk dat het niet anders is. Morhen even kijken of ik terecht kan bij Broekhuis voor een indicatie.