Jump to content
Fiestaclub.nl
bickel

Paasdagen what to do

Recommended Posts

Allemaal fijne rustige paasdagen toegewenst, en houw afstand 🚢- 🚢min. 2mtr. Doe er maar een schepje boven de richtlijnen van het RIVM en de virologen der bovenop πŸ‘. Daar hoef ik geen MaxΒ dr. Ted voor te zijn. Bij mij is het hele Zuid heuvelland plus bij Kuttingen 4dg. afgesloten voor πŸ‘« πŸ—£πŸš—πŸš—πŸš—πŸš²πŸš² met kudde🐘🐘 🐫πŸͺgedrag die zich vervelen met deze dagen! πŸš” 390,- πŸ‘› ! Let goed op je/jullie zelf. πŸ‘

Edited by bickel
Type vout

Vervelen? Nee hoor zat te doen. De eieren al geverfd volgens de Balkan traditie, kook meestal, moet nog een stuurhoes plaatsen, heb net twee nieuwe remschoenen binnen, de Arduino is altijd wel een uitdaging en heb een eikenhouten tafeltje op verzoek in de revisie. En als ik me dan helemaal verveel dan is er altijd wel weer iets bij de Fiestaclub te lezen πŸ€—.

Maar uh, je bent nog een t vergeten bij die plaatsnaam Peter, durfde je zeker nietπŸ˜‹πŸ˜‹ Maar niks is te lestig toch?

Maar voor een ieder fijne Paasdagen en laten we hopen met discipline van dat rotvirus af te komen.

We gaan lekker fietsen, kan in het rustige Zeeland. Waarschijnlijk alleen op zondag ivm. het weer

Nou Dick wat ben jij oplettend. Klopt, maar ik zoek een zondebok, Google automatisch woordspelling/aanvullen die schaamde zich, bang dat geciviliseerde ABN'ers zich der aan storen. Het moet inderdaad dorp Kuttingen zijn πŸ˜„. Men zoekt het zelden bij zichzelve, dat komt hier ook geregeld voor met de eenzijdige kijk op dingen πŸ˜•! Lekker rustig nu (pasen) in Kuttingen en het afgesloten heuvelland.Β 

Foto's Dick, van je kunstige bevrouwde versierende Balkannistische gekleurde paaseieren . Voor mijn part op je mk6,5 dashboord, dan is het ook Fiesta gerelateerd met "The Fiesta and his Eastern eggs", dan heeft men ook geen commentaar zodat het in de meuk verdwijnd! πŸ˜„.Β 

Nieks is te lΔ“stig, nieks is te zwaor. En det is woarΒ πŸ˜ƒ

Enne nag get, "det geit neet, besteit neet", veur hΓ»bbe zat te doonΒ πŸ‘

Edited by bickel

Ik begrijp dat het met de beste paaswensen (kerst\nw.jr. ook al) veel mensen in deze (corona met de πŸ‘ƒ derop gedrukt) tijd niet mekaar gunnen, en dat men zakelijk blijft of op ignore, dat kan natuurlijk ook πŸ€”?Β 

Maar ik heb genooten van paasweekend zonder de fiesta, kon zelfsf vanuit Kuttingens hoogste punt in de buurt, de Barack Michel BE zien zonder menselijke mist in het viezier,Β wat normaal niet kan, net als in nrd. India waar men weer eens de Himalya toppen kon zien, wij natuurlijk slim op de TV πŸ€“!Β 

We gaan nu weer langzaam aan, over zeg maar, twee mnd. die mist weer opstarten, als, Corona het duveltje dat toelaat, en wij misschien met de πŸ‘ƒ derop iets aan die mist eindelijk wat meer willen gaan doen, misschien πŸ€”?? En die virologen zien dat nog niet zitten, die blijven wat meer bij de praxis, de realiteit πŸ˜’πŸ˜•! Ons hele doen en laten (vooral dat LATEN) moet volgens hen/hun op de schop. En ik denk, daar konden ze met dat gedroom eens gelijk in hebben! Dat zie ikke zelve als leek al jaren, dat de medaille toch echt een andere zijde heeft, die zeg maar 90% van de πŸ‘©β€πŸ‘©β€πŸ‘§β€πŸ‘§πŸ‘©β€πŸ‘©β€πŸ‘§β€πŸ‘§πŸ‘©β€πŸ‘©β€πŸ‘§β€πŸ‘§πŸ‘«πŸ‘­πŸšΆπŸƒπŸ’ƒ het nietΒ willen zien, ca. 10%πŸ‘ͺΒ zoals altijd die ontkennen dat dan ook niet en willen zich dan OOK aanpassen πŸ€“!

Der is geld zat, zie je maar weer, ze vinden 1000den miljarden en miljarden, die bv. met een ziektekostenverz. opzetten daar zeiden ze van (bv. republikeins VS), uh kan niet?? daar is geen geld voor! (Dan worden die armen veel te slim, en ikke wil absoluut niet daar naast te komen liggen met bv nu ons eigen gecreeerde de Corona πŸ—£πŸ—£πŸ‘Ί) Top mensen, niks aan te doen, maar als maatschappij wel, is mijn "imho" πŸ‘! πŸ€“

Nu gaan we weer tot de orde van de dag, nl. 2mtr. afstand houdend voorlopig is de reality, zit niks anders op in die komende 2mtr. economie 😳! Nog een fijn met/zonder Fiesta, paasweek + daar na, en daarmee creatief zijnde! πŸ‘

Β 

Pasen ging prima, maar wel met Fiesta want ik had nog wat onderdelen liggen voor de dakbedekking van mijn ouders wat ze nodig hadden om verder te gaan. En die wonen in het uithoekje van zeeland (toch weer 360km in totaal heen en weer). Toch een leuk stukje rijden, en daarna de spullen dumpen, even zwaaien en op afstand babbelenΒ en weer terug!

Met als bonus eindelijk even wennen aan de 100km/h maximum. Ritje duurde ongeveer 10Β minuten langer, verbruikt was ipv 1:16Β naar 1:19.8 gegaan (gemeten aan de pomp) ofwel het viel best mee. Enige irritante bij pasen is altijd de crashtestdummies die nu nog harder voorbij komen maar dat viel deze keer te overzien.

Gisteren heb ik mijzelf heel afstandelijk met als extra veiligheid de ramen dicht in de Fiesta opgesloten, het was toch koud, en het stuurwiel een stuurhoes aangenaaid. Moet echt met naald en draad en hoopte niet in mijn vinger te prikken om in een honderd jarige slaap te vallen, want als je daarna wakker wordt dan heb je echt een flinke tuinsnoeiklus en minstens 160 groene containers nodig.

Maar het is gelukt en rest mij nog nieuwe schoenen aan te brengen aan de achterzijde. Eigenlijk zeurt ie nooit over andere schoenen, maar okΓ©, poetsen hielp niet meer en de doos met schoenen is al afgeleverd. Als het weer wat warmer wordt aan de slag en maar hopen dat ie geen blaren krijgt na de eerste remproef.

Β 

1 hour ago, allesklusser said:

Gisteren heb ik mijzelf heel afstandelijk met als extra veiligheid de ramen dicht in de Fiesta opgesloten, het was toch koud, en het stuurwiel een stuurhoes aangenaaid. Moet echt met naald en draad en hoopte niet in mijn vinger te prikken om in een honderd jarige slaap te vallen, want als je daarna wakker wordt dan heb je echt een flinke tuinsnoeiklus en minstens 160 groene containers nodig.Β http://www.tijdreistv.nl/2017/03/18/sprookjes-doornroosje/Β 

Maar het is gelukt en rest mij nog nieuwe schoenen aan te brengen aan de achterzijde. Eigenlijk zeurt ie nooit over andere schoenen, maar okΓ©, poetsen hielp niet meer en de doos met schoenen is al afgeleverd. Als het weer wat warmer wordt aan de slag en maar hopen dat ie geen blaren krijgt na de eerste remproef.

Β 

Volgens mij gelooft je in sprookjes πŸ€”? Je moet ook niet in je vinger prikken 😬, hooguit bij, of je al immum bent voor ..... 😈! Je had de/een link in je verslag moeten zetten, anders begrijpen de peopels niet wat je der mee bedoeld πŸ˜’?Β 

En had je die stuurhoes van AlieX, als ik vragen mag πŸ€”?Β 

En trouwens, als Fiesta Dick of Nellie zijn/haar votje verbrand (bv. met een remproef) dan moeten hij/zij zelf op die veroorzaakte blaren zitten, of zie ik dat verkeerd πŸ€”?Β 

Tristan/Dick, mooi dat jullie de paasdagen goed zijn doorgekomen zonder een πŸ˜’ gezicht. Dat heet, creatief zijn en blijven πŸ˜ƒ.Β 

Β 

http://www.tijdreistv.nl/2017/03/18/sprookjes-doornroosje/

Γ—