Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
Gio

MK8 ST LSD aanschafadvies

Recommended Posts

Kan iemand mij vertellen hoever je het LSD gaat merken in every-day driving?

Ben vandaag bij een nieuwe ST wezen kijken, prachting ding, veel mooier dan ik in eerste instantie dacht. 
Alle opties ook van pano-dak to winter pack, alleen GEEN performance pack. 

Launch control en shift light boeit me echt niks, maar hoever ga ik in stoplicht rijden en huis-werk verkeer een LSD echt merken? Is dat niet meer een circuit dingetje? 

Ligt eraan wat je verwachting is. LSD heeft vooral als voordeel dat je veel grip bij bocht-uit accelereren hebt en dat merk je wel als je bocht-uit op je gas gaat staan.

Heb je het echt nodig in daily driving? Niet echt, maar is wel een leuke toevoeging in mijn ogen.

Binnen woon-werkverkeer zul je er niet heel veel van merken. Maar ik ga er vanuit dat je een ST ook koopt om te gaan toeren en om leuke ritjes te maken op wat B-wegen. Tijdens zulke ritjes heeft een LSD echt voordelen. Ik zou geen ST kopen zonder. 

Ja precies zo dacht ik al een beetje. Het is een hot hatch dus af en toe wordt er flink ingetrapt en door de bochten geraced. 

Snapte dus ook niet helemaal waarom er zoveel st3 versies zijn met letterlijk alle opties behalve het differentieel haha. 

Misschien maar keertje house of cars bellen of ze voor mij kunnen zoeken. 

Was bij een rode geweest met open dak. Was wel echt mega vet. 

Boven de 140 wielpk's is het een nuttige toevoeging. Ik had ook LSD op mijn Mondeo V6 en die had 177 pk

37 minutes ago, Jacques said:

Boven de 140 wielpk's is het een nuttige toevoeging. Ik had ook LSD op mijn Mondeo V6 en die had 177 pk

Ga het in de gate houden. Bij een andere dealer net nog geweest en die gaat voor mij een beetje kijken wat ze kunnen vinden. 

Dus bij deze mijn ST150 staat ''te koop'' 😂

Altijd doen bij een sportieve auto, in de bochten ga je het merken.

In mijn mk3 rs1800 ook geplaatst, je wil daarna niet meer zonder.

1 minute ago, Razer said:

Altijd doen bij een sportieve auto, in de bochten ga je het merken.

In mijn mk3 rs1800 ook geplaatst, je wil daarna niet meer zonder.

👍 Ja dat dacht ik dus allemaal al een beetje. Ookal wordt het een dagelijkse auto. Lekker gas geven uit die rotonde is wel leuk natuurlijk. 
Nu nog eentje in Performance blue zien te bekijken dan heb ik de meeste leuke kleur opties ook wel gezien. 

Ik heb geen LSD op de mijne omdat de eerste demo’s allemaal zonder zijn geleverd. Heb ik er spijt van? Nee, zeker niet. Ik heb het niet gehad, dus mis het ook niet. Zou ik het kiezen op een volgende, ja maar alleen om nòg harder de bocht uit te knallen. Zonder gaat hij ook prima.

Sign in to follow this