Jump to content
Fiestaclub.nl
MartinB

Opnieuw voorstellen Martin

Recommended Posts

Hallo allemaal,

bij deze zal ik mij weer opnieuw voorstellen. In het verleden heb ik mij eerder aangemeld al MartinST-line.  Mijn naam is dus Martin, kom uit Hengelo(O), 49 jaar en ben sinds okt. 2019 in het bezit van een witte Fiesta ST-line. Deze heb ik nieuw gekocht met een aantal leuke opties, waaronder LED koplampen, winterpack, zwart dak en spiegels, keyless entry etc. De reden dat ik mij afgemeld heb ligt in de privesfeer en had andere dingen aan mijn hoofd. Tot mijn spijt en excuses aan evt. andere leden heb ik veel reacties van mij in diverse topics verwijderd. Achteraf gezien had ik dit niet moeten doen. Maar goed, bij deze een nieuwe start en een nieuwe relatie. Een aantal foto's van mijn Fiesta ST-line:

hmxdGNC.jpg

RBTJ0hq.jpg

mRbwV5l.jpg

hZt12Jl.jpg

Wederom welkom ,koplampen met led verlichting,nice !!

Wit? ik dacht toch echt metropolis wit te zien 😨 of het ligt aan mijn kleuren weergave 😛 Die velgen kleur komen er mooi uit zo op een lichte auto, vindt ze op een donkere auto minder goed uitzien.

@Simon94: is idd Metropolis wit metallic. Dat is ook wit.😄

Ik snap je punt wel, want frozen white is weer wat anders.

9 hours ago, MartinB said:

@Simon94: is idd Metropolis wit metallic. Dat is ook wit.😄

Ik snap je punt wel, want frozen white is weer wat anders.

Haha, neemt niet weg dat het een prachtige auto is, veel plezier ermee

Iedereen bedankt tot nu toe!:duim:

Ik heb sinds maanden al een kleine verandering aangebracht aan de achterlichten en tot nu toe vind ik het nog steeds erg mooi. Op de foto lijkt het helemaal zwart te zijn, in werkelijkheid is dit niet zo. Komt door druiligere weer destijds. Qua folie is dit wel de donkerste variant. Als misschien de ST-3 komt, dan ga ik waarschijnlijk de middelste nemen.

0kTeCv8.jpg

Mooie wagen Martin! Hier Martijn met een blauwe ST3 uit Hengelo. Misschien treffen we elkander eens op de weg.