Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
MartinB

Fiesta ST Deep Orange

Recommended Posts

Ford Broekhuis heeft 5 exemplaren van de Fiesta ST-3 laten maken in de kleur Deep Orange. De auto's hebben dezelfde specs als de special edition die alleen in Engeland werden geleverd. Ik vraag mij alleen af of de speciale in hoogte verstelbare schroefset ook gemonteerd is. Ik denk het niet, komt nog even bijna €2000 bij. Wel heel fraai.

QQWiKDU.jpg

https://www.broekhuis.nl/ford/auto/ford-fiesta-15-200-pk-st-3-1-of-5-2020/654695985/

😵 heel dik, als ik de centjes had wist ik het wel

gave uitvoering met deze kleur!!

Mebu heeft er een besteld!!!

De schroefset zit er niet onder. Het is puur de oranje kleur met de velgen.

had ze gezien, wist niet dat de schroefset misde. Slecht hoor. 
Belachelijke prijs ook. 

9 minutes ago, Gio said:

had ze gezien, wist niet dat de schroefset misde. Slecht hoor. 
Belachelijke prijs ook. 

Een full option ST-3 kost toch al gauw 37.000 euro + een andere lak + de performance velgen (1200 euro). 

Guest
11 minutes ago, RuudTilburg said:

Een full option ST-3 kost toch al gauw 37.000 euro + een andere lak + de performance velgen (1200 euro). 

😱😬

5 hours ago, RuudTilburg said:

Full option is hij 36,5. Maar wat ik altijd een matig ding vind, je betaalt voor de auto èn de extra velgen, maar krijg je dan ook de volledige set die onder de auto vandaan komt mee? Want die zit bij de prijs van de auto in natuurlijk.

Daarnaast vind ik de oranje kleur echt super vet, maar zou ik persoonlijk dan toch lekker voor een wrappie gaan. Dat is een stuk goedkoper dan mijn auto inleveren.

Die kleur is wel netjes gedaan, ook de sponningen, dorpels etc. Dus lijkt af-fabriek zo geleverd te zijn, ondanks dat deze versie alleen voor de UK was. Ook staat er 'oranje' op het RDW kentekenbewijs. €40k is wel flink aan de prijs voor een Fiesta; daar heb je ook twee ST-Lines voor.

Over een ander topic waar het over de full LED-koplampen van de ST en ST-Line (X) ging. De ST-Line (X) heeft sinds kort ook de donkere behuizing, zie hier:

https://www.autotrack.nl/a/ford-fiesta-benzine-2020-49234949

Maar wel jammer dat de automatische hoogteregeling er niet meer op zit, zie de lichtschakelaar (is een kostreductie). Dit was juist zo handig, omdat je in het menu kon instellen of je links of rechts op de weg rijdt, waardoor je de koplampen niet hoefde af te plakken als je naar het UK gaat.

4RghPFD.png

3 hours ago, Franciscus said:

Die kleur is wel netjes gedaan, ook de sponningen, dorpels etc. Dus lijkt af-fabriek zo geleverd te zijn, ondanks dat deze versie alleen voor de UK was. Ook staat er 'oranje' op het RDW kentekenbewijs. €40k is wel flink aan de prijs voor een Fiesta; daar heb je ook twee ST-Lines voor.

Over een ander topic waar het over de full LED-koplampen van de ST en ST-Line (X) ging. De ST-Line (X) heeft sinds kort ook de donkere behuizing, zie hier:

https://www.autotrack.nl/a/ford-fiesta-benzine-2020-49234949

Maar wel jammer dat de automatische hoogteregeling er niet meer op zit, zie de lichtschakelaar (is een kostreductie). Dit was juist zo handig, omdat je in het menu kon instellen of je links of rechts op de weg rijdt, waardoor je de koplampen niet hoefde af te plakken als je naar het UK gaat.

4RghPFD.png

Hij is ook oranje geleverd vanuit de fabriek bij Ford, daarom is het ook zo netjes. Geen wrap.

Ik vind deze versie ook erg mooi. Door de kleur komen de andere accenten(velgen, koplampen e.d) bij de ST-3 goed tot hun recht. Toevallig wist ik al dat deze versie er aan zat te komen. De lak heeft een meerprijs van €1500. De totaalprijs gaat mij te ver om voor zo'n versie te gaan, maar je hebt wel iets unieks.

Sign in to follow this