Jump to content
Fiestaclub.nl
Tonyvt

Voorstellen

Recommended Posts

Ik had me in december al voorgesteld en zou nog even een paar foto's plaatsen als onze ST-Line in ons bezit was, nou afgelopen woensdag hebben we hem in ontvangst mogen nemen.

Een hele volle ST-Line een 2020 model met nagenoeg alle paketten behalve B&O want die werd niet geleverd op dit moment, ivm dat ze een nieuwe subwoffer aan het ontwerpen zijn.

Het is een 125 pk en rijd echt superfijn, hoop nog in contact te komen met mensen die FORscan hebben voor wat aanpassingen, zoals deuren automatisch op slot, bochtenverlichting uitschakelen.

20200401_144600-1008x567.jpg

Welkom,very cool fiesta ST Line,have fun ermee  🤗

8 minutes ago, bickel said:

Mooie car Tony. Heb je nu de standaard speakers der in 🤓

Ja de originele speakers idd, dat vind ik niet echt een ramp want hier zit ook een lekkere sound in, ik heb een B&O set gehoord en klinkt idd wel voller en mooier maar helaas we moeten het met stsndaard doen 😉

16 minutes ago, Bnz said:

Welkom,very cool fiesta ST Line,have fun ermee  🤗

Thanks 👍

17 minutes ago, RuudTilburg said:

Mooie bak! Meteen mooi weer voor het panoramadak 😉

Dank je stadsgenoot 👍 zeker mooi weer voor een open pano

Welkom Tony en mooie ST-Line!

Hieronder vind je een handleiding om AutoLock (vergrendeling van portieren en kofferbak als je wegrijdt) te installeren via FORScan.

Mooie auto Tony! Is het de ST-Line of ST-Line X model? Mooie lampen ook, full led met donkere behuizing? 

Ik krijg over maandje een ST Line X model, zou standaard al B&O in zitten, dus ben benieuwd aangezien het bij jou niet leverbaar was, was het bij jou optioneel?

@Tonyvt Heb je in je Fiesta 2020 model ook beschikking over het vernieuwde Sync 4 systeem? Heb vernomen dat vanaf 2020 alle modellen met Sync 4 worden uitgerust?

On 6-4-2020 at 09:34, Franciscus said:

Welkom Tony en mooie ST-Line!

Hieronder vind je een handleiding om AutoLock (vergrendeling van portieren en kofferbak als je wegrijdt) te installeren via FORScan.

Dank je wel voor je info, ik kijk wel ff wie er dit voor mij zou willen doen, is voor mij te ingewikkeld eerst maar eens kijken hoe een ander dat met mijn auto kan doen 😉