Jump to content

autosleutel bijmaken

MarcB
 Share

Recommended Posts

Hey y'all,

De sleutel van mijn Ford Feest MK6 heeft z'n beste tijd wel gehad. 

De batterij loopt heel snel leeg en de sleutelbaard is ook wat scheef gedraaid.

Weet iemand waar ik, in de omgeving van Leiden (Tussen Den Haag en Hoofddorp), een nieuwe sleutel kan laten maken voor een leuk prijsje?

P.s. ik heb maar 1 sleutel.

frd103_1_1.jpg

Ha Marc,

Het zal toch niet zo zijn dat de sleutelbaard dusdanig vervormt is dat het klepslotje niet meer wil draaien en je geluk hebt dat de deuren en het contact het wel nog doen?

Hier zeggen ze dat ze sleutels bijmaken maar vraag wel of ze de code kunnen aanpassen in je nieuwe sleutel(s) anders start en opent je wagen zo slecht:

https://www.auto-sleutel.nl/autosleutel-bijmaken

4 minutes ago, allesklusser said:

Ha Marc,

Het zal toch niet zo zijn dat de sleutelbaard dusdanig vervormt is dat het klepslotje niet meer wil draaien en je geluk hebt dat de deuren en het contact het wel nog doen?

Hey,

Zo erg is het gelukkig niet. De auto start gewoon nog, je moet dus alleen de sleutel iets verder doordraaien. De sleutelbaard is niet vervormd maar is een stukje gedraaid in het plastic deel. Dit komt inderdaad, denk ik, doordat ik bij het opendraaien van het klepslotje van de tank iets te veel kracht heb gezet. Ik kwam er ook achter toen ik de auto startte en merkte dat ik de sleutel wat verder door moest draaien dan normaal.

(ik kan hier alleen maar foto's van internet bijvoegen en niet zelfgemaakte foto's helaas)

1 minute ago, NeverDespair said:

https://www.priad-autosleutels.com/product-categorie/autosleutel-behuizing-reparatie-printplaat/ford-autosleutel-autosleutels

Dankjewel.

ik zie dat dit een webshop is. Dan zou ik m’n sleutel op moeten sturen en hem dan een paar dagen kwijt ben. Verder is Nijkerk een beetje ver. Toch bedankt!

Share

• Create New...