Jump to content

Fiesta ST MK8 M260 Mountune

Recommended Posts

• Replies 181
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

19 hours ago, martn said:

Yes, dat gaat verrassend goed eigenlijk! Vrijwel geen verschil met M235 aangezien de meeste power nu vanaf 3000 toeren aanwezig is. Ik vind het echt perfect te doen!

Erg goed om te horen, blijft toch altijd wel een zorg bij een voorwielaandrijver. Denk dat het sper ook wel helpt.

55 minutes ago, marco170 said:

Erg goed om te horen, blijft toch altijd wel een zorg bij een voorwielaandrijver. Denk dat het sper ook wel helpt.

Moet je nagaan dat ik niet eens het sper heb. Zelfs dan is er prima mee te rijden. Al moet ik zonder sper wel iets voorzichtiger zijn in de bocht.

22 hours ago, martn said:

Moet je nagaan dat ik niet eens het sper heb. Zelfs dan is er prima mee te rijden. Al moet ik zonder sper wel iets voorzichtiger zijn in de bocht.

Oh, dat wist ik niet. Dan klinkt het helmaal super, veel rijplezier!

Ik ben vandaag langs de Ford dealer geweest, ze gaan de Ford Performance schroefset voor mij bestellen. Staat momenteel wel ik backorder, dus ik moet even afwachten hoe lang het gaat duren. Dit betekent dat mijn Eibach set tegen die tijd te koop komt. Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur mij gerust een berichtje. Maar tegen die tijd kan ik pas meer zeggen over de staat van vering etc.

Dat is een hele mooie aankoop. Daar ga je heel veel plezier van hebben denk ik. Uiteindelijk zal je misschien wel zeggen dat je dit veel eerder had moeten doen.

On 16-6-2021 at 09:13, martn said:

Ik ben vandaag langs de Ford dealer geweest, ze gaan de Ford Performance schroefset voor mij bestellen. Staat momenteel wel ik backorder, dus ik moet even afwachten hoe lang het gaat duren. Dit betekent dat mijn Eibach set tegen die tijd te koop komt. Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur mij gerust een berichtje. Maar tegen die tijd kan ik pas meer zeggen over de staat van vering etc.

Goede keuze, ben benieuwd wat je ervan gaat vinden.

• Create New...