Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
Yoery11

Dakdragers mk4

Recommended Posts

Dag allemaal!

Ik rijd een ford fiesta mk4 uit 1999 in het rood. 3 deurs

Hierbij zou ik graag dakdragers willen hebben. Ik heb een afbeelding gevonden waarop te zien is dat het kan! 

Mijn ford is een drie deurs en heeft een soort regengoot op dak, onder de zwarte strips. De auto op de afbeeliding heeft dit ook, dus er zijn dakdragers voor, maar ik kan ze niet vinden.

Iemand een idee??

Mvd

$_86.JPG.jpg

Hey @Yoery11,

Iets langer dan een jaar geleden was ik zelf ook op zoek naar de dakdragers op de bovenstaande foto. Ik heb toen een tijdje marktplaats in de gaten gehouden en heb toen de originele Ford dakdragers voor een klein prijsje op de kop weten te tikken.

Je kan zoals Bickel ook kijken naar nieuwe dakdragers alleen zal je dan de hoofdprijs betalen. Als je ze niet snel nodig hebt zou ik dus gewoon lekker marktplaats in de gaten blijven houden.

Mag ik je vragen waar je ze voor nodig hebt? Ik zelf heb/had ze nodig voor een dak koffer aangezien ik gewoon met mijn prachtige MK5 naar het buitenland ga. Hopelijk kan dat dit jaar weer maar door de huidige situatie zal ik mijn plannen een jaartje uit moeten stellen denk ik.. 😕

Ik heb een MK6, bj 2005, en ik heb hetzelfde "probleem"

Ook een 3-deurs, dus er past bijna niks op en het aanbod is schaars.

De info bij de Ford dealer vertelde mij dat de setjes nog wel nieuw te koop zijn en dat ze, voor mijn model, € 210 kosten.

Das dan wel compleet met dakstrippen en afdekplaatjes.

gr.

@Yoery11, op face book ,market place

Marketplace

Sport en buitenleven

Fiesta dakdragers

Beverwijk, Noord-Holland · 17 uur geleden · 

Ik heb nog een set liggen. Aangezien ik mijn Fiësta heb verkocht heb ik de dakdragers nog liggen. Kom gerust met een bericht. Prijs komen we wel uit. :)

Sign in to follow this