Jump to content

Rechterzijde knipperlichten doen het (deels) niet meer

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een probleem met de knipperlichten aan de rechterzijde. De voorkant doet het wel, de spiegel niet en de achterzijde ook niet.
Als ik de knipperlichten of alarmlichten inschakel dan geeft het dashboard 1x een groen pijltje rechts en daarna blijft het uit. 
De knipperlichten aan de linkerzijde werken naar behoren. Verder geen foutmeldingen op het dashboard.

Iets meer details:
Ik heb gister twee knipperlichten aan de achterzijde vervangen voor chrome bulbs. Getest en werkte prima.
Ik reed net weg uit de wasstraat en niet veel later viel het probleem mij voor het eerst op.

Samengevat:
2 vd 3 knipperlichten aan de rechterzijde werken niet en het indicatielampje op het dashboard doet ook niet mee.

Opgelost 🤯

Toch maar even het oude lampje teruggeplaatst. Deed het ook niet. Toen ik de motor startte kreeg ik wel ineens een melding over een kapot knipperlicht. 
Motor uitgezet. Lampje weer losgekoppeld en nogmaals teruggeplaatst. En voila... alles deed het weer. 

Daarna het chroom-lampje geplaatst en ook die deed het. Heel vreemd allemaal, maar misschien dan toch ergens vocht in het systeem.

🧙‍♂️Magic.

Share

• Create New...