Jump to content
Fiestaclub.nl
Blue Arrow

TPMS sensoren MK 7,5 en MK8

Recommended Posts

8 minutes ago, Pieterke said:

Goeie morgen Leon, hebben ze jou ook gekortwiekt 😬. Wat een onnozelheid hier op dat forum. Een fijne dag nog. 🤓 

Nee hoor, heeft hij zelf gedaan :)

1 minute ago, Razer said:

Nee hoor, heeft hij zelf gedaan :)

Klopt, was een misverstandje van mijn kant. Is allemaal alweer opgelost 👍

Guest

Werd hij bang die Leon. 

Dit gaat er gebeuren, en het gaat jullie met de eenzijdige hollandaise kijk goed. 

Beste Niels, Fiestaclub Crew 

Ik wil van dit forum geen deel meer uitmaken, gewoon vanwege de onnozelheid van dat volk, een aantal bedoel ik die menen dat hun doen en laten alleen maar goed is. 

Dus ik wil mijn account "Pieterke" volledig verwijderd wordt. Ook zodanig dat ik niet meer voorbij kom onderaan op de verjaardags info balk. 

Ik kan mij zelf nog niet eens verwijderen, dat vind ik al raar? 

De groeten met nog veel eenzijdige bezigheden.

Verwijderen dus en volledig 🤓.

Piet 68. pieterke

34 minutes ago, Pieterke said:

Dus ik wil mijn account "Pieterke" volledig verwijderd wordt. Ook zodanig dat ik niet meer voorbij kom onderaan op de verjaardags info balk. 

Piet 68. pieterke

Zo hé, dat is lekker worden worden zeg 👍🏻👍🏻

Kunnen we weer back on topic zonder onsamenhangende vervuiling...

1 hour ago, Pieterke said:

Werd hij bang die Leon. 

Hier zit blijkbaar een stukje frustratie, ik wil je verzoeken om dat niet op mij te betrekken. Ik wilde er eigenlijk verder ook niet op ingaan, maar ik voel me genoodzaakt om er toch even een toelichting op te geven.

Ik heb dit topic 'half' gevolgd, ik zie een reactie voorbij komen over de prijs van die sensoren en herinner me een advertentie die (lang leve de cookies) nogal eens voorbij komt op mijn scherm. Met mijn beste bedoelingen heb ik die link gedeeld en er verder niet te veel bij nagedacht. Ed reageert daar vervolgens niet zo blij op. Vervolgens heb ik het gehele topic nog eens doorgelezen en kom ik tot de conclusie dat mijn (goedbedoelde) opmerking zijn verkoopplan doorkruist. Op dat moment heb ik op eigen initiatief mijn berichten weer verwijderd en tevens via PM contact gezocht met Ed. Uitgelegd hoe e.e.a. is ontstaan en dat het niet negatief of vervelend bedoeld was. Daar waren we vrij snel uit, excuses zijn gemaakt en aanvaard, zand er over, no big deal. Dus om maar even op de oorspronkelijke vraag terug te komen: Werd Leon bang? Nee. Leon zag in dat zijn reactie anders overkwam dan de bedoeling was en heeft het daarom weer verwijderd. Niet uit angst maar uit fatsoen.

9 hours ago, Mtlfrk said:

Zo hé, dat is lekker worden worden zeg 👍🏻👍🏻

Kunnen we weer back on topic zonder onsamenhangende vervuiling...

Precies.., lekker rustig.

Geen ruis meer 👍

On 28-2-2020 at 08:40, Pieterke said:

Werd hij bang die Leon. 

Dit gaat er gebeuren, en het gaat jullie met de eenzijdige hollandaise kijk goed. 

Beste Niels, Fiestaclub Crew 

Ik wil van dit forum geen deel meer uitmaken, gewoon vanwege de onnozelheid van dat volk, een aantal bedoel ik die menen dat hun doen en laten alleen maar goed is. 

Piet 68. pieterke

Even mijn reactie en dan gaan we snel weer on topic verder. 
Er is inderdaad een kleine schoonmaak geweest op het forum omdat mensen een gesprek met zich zelf aan het voeren zijn dmv meerdere accounts die ze hebben.