Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
se82

Sync3 'geen verbinding met een bluetooth apparaat'

Recommended Posts

Sinds een week rij ik met veel plezier een Fiesta mk8 met Sync3. Mijn telefoon is verbonden via Bluetooth. Wanneer ik echter via bluetooth muziek probeer af te spelen ipv DAB krijg ik een pop-up waarin staat "Geen verbinding met een bluetoothapparaat. Apparaat selecteren?"

Wanneer ik vervolgens op "Ja" druk blijkt dat mijn telefoon al wel verbonden is (telefoon en muziek icoontje staan ook aan).

Voor de volledigheid ik probeer audio van mijn telefoon via bluetooth af te spelen vanuit Spotify.

Android Auto werkt prima, maar soms is het fijn om even snel via bluetooth muziek af te kunnen spelen.

@se82 Vreemd. Het zou kunnen dat je telefoon alleen verbonden is om mee te bellen en niet als media-apparaat.
Wordt de bluetoothverbinding wel automatisch gelegd tussen je telefoon en Sync 3?

Ik luister op beide manieren vaak naar Spotify, zowel via het "bluetooth audio apparaat" alsook via Android Auto (kabeltje voor benodigd en dan kun je afspeellijst zien).

Check even of bij de instellinge "media audio" aan staat. Dat wil nog wel eens voor problemen zorgen. Bij android auto doet hij dat automatisch.

bluetoothicoon ingedrukt houden -> apparaat settigns icoon of previously connected devices en dan settings icoon -> media audio aan zetten

Sign in to follow this