Jump to content
Fiestaclub.nl
GioCainn

Fiesta Mk7.5 frozen white

Recommended Posts

Jammer anders had ik graag mee gedaan scheeld vast in prijs

Ik hoop volgende week toch wel prijzen te krijgen. Heb hem van de week weer gemailt. 

Een kleine update deze keer, ik heb voor een hele mooie prijs een 1e en 2e luchtslang van een mede forum lid mogen overnemen. We gaan toch langzaam bouwen aan een volledig intake systeem met open lucht filter, cross over pijp en turbopijpje. Hiernaast wil ik nog een airtec stage 1 plus intercooler en dan zijn voor mij de hardware mods wel klaar, heb lang nagedacht over stage 2 maar hier komt zoveel extra bij kijken dat ik stage 1 plus prima vind. Op de korte termijn planning staan ook nog een custom stuur en een custom schakelpook deze komen uit Amerika dus dit zal nog wel even duren.
hIHLm0g.jpg

Naast de kleine update heb ik een tijdje geleden voor het eerst professionele foto's laten maken van mijn auto maar liefst 190+ foto's, hierbij 1 van mijn favorieten.
OCb411o.jpg

😇👍

Staat hem goed die slang

En natuurlijk die foto van je auto ook. Het is ook gewoon een hele dikke bak

On 22-5-2020 at 22:07, WhiteFoxNL said:

Super dik man! Waar heb je die raam sticker vandaan als ik vragen mag?

Dankjewel! de raam sticker heb ik zelf in elkaar geflanst met een stuk wrap, deze op maat gesneden en vervolgens een ford performance sticker erop geplakt, deze komt bij DMBgraphics vandaan ff googlen ze maken meerdere stickers. Als ik jou was zou ik je aanraden om te gaan kijken bij thefordbiblestore je kunt hun volgen op instagram, het is ook een bedrijf in engeland dus je zal wel iets wat dure verzendkosten hebben maar hun leveren een kant en klare zonnestrip met tekst in de kleur die je wilt! Als je geen instragram hebt hebben ze geloof ik ook een site nogmaals ff googlen succes :)