Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
indokevin

Gem module? boordsysteem?

Recommended Posts

Hallo

net aangemeld op deze forum en me eigen even voorgesteld natuurlijk!.

Mijn probleem is met mijn ford fiesta mk6 2006 is dat ik niet in mijn boordsysteem meer kom, even als dat mijn elektrische buiten spiegels niet meer automatisch inklapen, en mijn achterklep niet meer open gaan via de Dashbord of de vergrendelsleutel. De achterklep gaat alleen open als ik mijn sleutel erin doe en open draai.

ik heb sinds vandaag een andere GEM module gekocht wel 2ehands, precies de zelfde serie nummer,

deze vandaag erin gezet maar dit werkt dus niet, mijn spiegels gaan niet meer handmatig naar binnen met de knop, mijn automatische verlichting werkt dan niet meer, en de achterklep doet het nog steeds niet, zelfde als in het systeem van de auto te komen lukt ook niet.

Weet iemand hier wat het probleem is? wellicht zelf gehad?

Graag zie ik jullie reactie tegemoet.

Groet kevin 

Ik ken de mk6 niet electrisch maar dit klinkt heel erg als dat er een tussenconnector los zit ergens welke (toevallig) de kabels voor al die onderdelen er doorheen gaan.

Wellicht heeft iemand de schema's of kan je ze online ergens vinden want dan kan je nagaan of deze kabels toevallig allemaal via dezelfde bundel lopen. 

Dat is een hele goede inderdaad!, ik ga het eens even opzoeken of ik de schema kan vinden ervoor. ik ga dit even uitzoeken, Bedankt voor de tip

Sign in to follow this