Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
MvD

Weet iemand wat dit is?

Recommended Posts

Beste mede-forumers,

In mijn Ford Fiesta 1.0 EcoBoost uit 2013 zit op het raam iets wat ik niet kan thuisbrengen, weet iemand van jullie wat het is ?

Wat is dit.gif

Ziet er uit als een tolkastje. Het is er in ieder geval geen van de Westerscheldetunnel, die oude zijn wit, en de nieuw zwarte zijn kleiner

Gezien de locatie kan het ook een GPS sensor zijn.

Meestal staat op de andere kant wel een logo. Wellicht kan je het door het raam heen zien.

Guest

🤔 De camera enof de GPS en eventueel de Regen sensor 🤓😊, als die mk7,5 dat heeft 😂😲

12 minutes ago, Pieterke said:

🤔 De camera enof de GPS en eventueel de Regen sensor 🤓😊, als die mk7,5 dat heeft 😂😲

Dan denk ik de GPS want hij heeft geen regensensor, tenminste ik kan die nergens aanzetten

20 minutes ago, TristanT said:

Ziet er uit als een tolkastje. Het is er in ieder geval geen van de Westerscheldetunnel, die oude zijn wit, en de nieuw zwarte zijn kleiner

Gezien de locatie kan het ook een GPS sensor zijn.

Meestal staat op de andere kant wel een logo. Wellicht kan je het door het raam heen zien.

Nee zal geen tolkastje zijn aangezien de auto uit Duitsland komt en alleen daar 1 eigenaaar heeft gehad.

Ik zal eens van de week kijken of ik een logo kan zien van buitenaf

Guest
7 minutes ago, MvD said:

Dan denk ik de GPS want hij heeft geen regensensor, tenminste ik kan die nergens aanzetten

Aardig groot ding dan die voor een GPS 🤔! Bij mij zit die (een klein modelleke) midden voor op dashbord onder de voorruit, bij de mk8 dus 😃.

De GPS van de Mk7.5 zit of in de bumper (voor de GPS/5" scherm navigatie), of/en in de kast achter de spiegel (voor de ECall/112 bel installatie en oude navigatieopties). Daar zit ook de regensensor en de active city stop camera. Die zal het dus niet zijn tenzij er een aftermarket ding in zit.

Ritregistratiesysteem met gps wellicht? Het gaat de voering in dus wellicht dat er ergens anders nog een ander doosje zit.

Het is een GPS antenne.
Geen idee waarom Ford meerdere soorten GPS antenne's levert op zijn modellen.

https://ford.7zap.com/en/car/59/no/0/1843/16669/72555/

Dankje Harry

Sign in to follow this