Jump to content
Fiestaclub.nl
JelmertG

Even voorstellen

Recommended Posts

Hallo Leden,

Mijn naam is Jelmer, 26 jaar en bijna in bezit van een Fiesta mk7.5 1.0 ecoboost met 125 pk... Ja bijna want ik moet nog even wachten tot ik em ophalen kan bij de garage. 🙂

Ik heb jaren lang een auto hobby gehad en zo beetje van alles gereden, van een "burgerbak" met 90 pk tot een rechtsgestuurde evo 4 met 275 pk.. dit word dan ook al m'n 14e auto 😅

De hobby is toen door omstandigheden gestopt en ik ben toen wat "normaler" gaan rijden..Maar het kriebelde altijd nog... ☺️

Na een lange zoektocht naar een leuke kleine sportieve maar ook zuinige auto ben ik dus gevallen voor de leuke fiesta 🤩

Ik heb gelijk wat vraagjes...

Ik zoek nog voor de zomer een leuke velgen set, en ik zat te kijken bij JR velgen...maar las iets over de et waarde dat die bij een fiesta minimaal 40 moet zijn? En ben er nog niet over uit welk model velgen mooi staat onder de auto...suggesties zijn welkom!

En ik ben nog opzoek naar een winterbanden + velgen set.. als jullie een tip hebben hoor ik het graag!

Groeten, Jelmer

PSX_20200118_194722.jpg

Jelmer welkom,mooie ST liner,in dat moodust zilver !

Als je op zoek ben naar nieuwe velgen,zou ik deze velgen houden voor de winterbanden,heb je gelijk de sensoren,voor je auto.

1 minute ago, Bnz said:

Jelmer welkom,mooie ST liner,in dat moodust zilver !

Dankjewel! Nu weet ik ook gelijk hoe de kleur heet !😁

Welkom Jelmer, Nice kleurtje 😃. Daar heeft Willen gelijk in, houden die velgen voor ook de TPMS sensoren hebbende. Jouw eigen keuze natuurlijk 😀

1 hour ago, bickel said:

Welkom Jelmer, Nice kleurtje 😃. Daar heeft Willen gelijk in, houden die velgen voor ook de TPMS sensoren hebbende. Jouw eigen keuze natuurlijk 😀

Dat was ik ook van plan, mooier dan stalen velgen.. nu nog opzoek naar een mooie zomer set! Evt ST velgen als ik mooie kan vinden 😁

24 minutes ago, TristanT said:

Moondust zilver! Goede keuze :)

Welkom uiteraard!

Dankjewel !

Welkom Jelmer, ik sluit mij aan bij de andere leden wat betreft dat moondust silver.👍