Jump to content
Fiestaclub.nl
Unknown

Goedenavond

Recommended Posts

Goedenavond,

Even voorstellen, ik ben Evan met Ford Fiesta MK6 1.6 Econetic Diesel. Deze zo' n 5 jaar geleden gekocht met 40.000 en nu alweer op 322.000, al veel beleefd dus ! Wordt dagelijks gebruikt voor woon-werkverkeer en heeft al het nodige van Europa gezien.

Motor revisie bij 200.000, recent nieuwe oliepomp die was van binnen uit elkaar gespat. Nu op naar de 5 ton, echte kilometervreters zijn we dus en verder nooit stil gestaan :)

Helaas niet zo een goede foto bij de hand, alleen van eind vorig jaar, toen even alle deukjes laten weghalen en grotendeels laten overspuiten. Amsterdam centrum iedere dag met Parijse parkeertaferelen en fietsertjes is niet altijd een goede combinatie..

IMG_1067.thumb.jpg.bef8ae7dac705e33a4dcb23476f24228.jpg

IMG_1068.thumb.jpg.095b63039d9162237c42566126cf0eaa.jpg

Sinds kort ook een S-Max 2.5 Turbo aanwezig als familiewagen als we met de kindjes op pad gaan ;)  Leuk om alle mooie Fiesta's hier te bekijken wat van elkaar te leren!

Grtz

Welkom hier, en tsja, rijden in Amsterdam, droom er nog wel eens van.

Hier kun je zien welk model je exact hebt:

Ahja dus toch een MK7, verwarde dit met de 6e generatie ;) Dank voor de link, leuke info!

Ik hoop dat Femke mij voorlopig nog binnenlaat met mn Euro 5 norm haha

Goede morge en Welkom Evan de the Unknow, die heeft zijn sporen verdiend 😃

Tja het wordt steeds moeilijker met de Femkes en Hendrikusjes en Daantjes! Der 👨‍👩‍👧‍👧 komen der teveel van, en dan moet rechtse vreigezel Markje (niet te geloven van rechts 🙄) plus arbeiders vertegenwoordiger Fransje die aan de weg Timmert mit frau Ursula von der leyen aus Deutschland (mein got, die vinden ineen keer 1miljard €€€, eh 1miljard 👀) in samenwerking met die/dat Femke's ingrijpen met, voor inruil van stikstof/nitro's voor schonere lucht, die we bij kortademigheid wel tot 28.000 * per dag een teug van inademen 🙄! Maar dat weten we al >40jaren (club van Bome 🤐) lang, alleen toegeven dat ontbreekt vooral in de NL, nog erger dan in armlastig (38milj, 👨‍👩‍👧‍👧) kolen gestookte EUer's lid Polen 🙄! Maar wat intreseert mij dat nu?? Niks, alleen het ego! 

Welkom Evan. 

Wat pieterke schrijft daar zit wel een kern van waarheid in. Alles gaat ingeschrankt worden en diesel/benzine  eventueel gas gaat komende 30jaar langzaam aan verdwijnen 😳