Jump to content
Fiestaclub.nl
Aarnout

Niet actieve leden

Recommended Posts

Het viel mij op dat bij de lijst van jarigen het merendeel al jaren niet meer ingelogd heeft.

Ik ben lid van andere forums en daar is de norm dat na een bepaalde tijd niet, of niet genoeg posten het betreffende lid meestal verwijderd wordt.

Wat is het beleid hierover op dit forum ?

Graag een reactie van de crew.

Groeten Aarnout

Guest

Geruststelling dat valt me al lang op, maar ik heb bv. Jan s. uit Maastricht als provinciegenoot al vandaag gefeliciteerd met zijn verjaardag hij was als naar Citroen overstapper (door/met Fiesta STline trekhaak problemen) sinds 18okt. 2019 niet meer online geweest 🤓. Moet kunnen vindt ik 😉. Zo hou je wel veel leden Aarnout, slapende! Geen punt! 

Ben zelf ook niet altijd online, maar als ik lees "laatst gezien" ergens in 2011 dan houdt het toch een keer op denk ik zo.

Just my two cents.

Ik meen me te herinneren dat dit al eens ter sprake gekomen is en dat toen besloten werd om dat niet te doen. Dit om de de info op het forum niet verloren te laten gaan.

Maar inderdaad, er zijn hoopjes mensen die zich nooit meet laten zien. Probleem opgelost, geen bedankje meer, foetsie tot nooit meer ziens. Zelf zeg ik in de foetsie bah na een periode, kun je ook lekker de database mee opschonen.

47 minutes ago, allesklusser said:

Ik meen me te herinneren dat dit al eens ter sprake gekomen is en dat toen besloten werd om dat niet te doen. Dit om de de info op het forum niet verloren te laten gaan.

Maar inderdaad, er zijn hoopjes mensen die zich nooit meet laten zien. Probleem opgelost, geen bedankje meer, foetsie tot nooit meer ziens. Zelf zeg ik in de foetsie bah na een periode, kun je ook lekker de database mee opschonen.

🤔 Dat is die IK en ik (wijenWIJ) maatschappij Dick, maar een beetje fatsoen moet je doen ? Zelfs met/bij onze opgevoerde 1.0 wegracers een aantal NIET met, kijk eens, IK kom eraan 😊. Niemand is volmaakt, ZELFS deze Iets kleinere ikke OOK niet 🤓.

Klopt, we laten alles staan zodat de informatie die er staat niet verloren gaat. Bij het verwijderen van een member zijn zijn berichten ook weg. 

Ik vind het wel fijn. Ben nu voor de derde keer actief (2003/2004, 2011 en 2019) en de hele historie is er nog.

Guest
13 hours ago, Mikkem said:

Ik vind het wel fijn. Ben nu voor de derde keer actief (2003/2004, 2011 en 2019) en de hele historie is er nog.

Dat meen ik ook, het leerzaam kunnen terug bladeren is ook goed 🤓.

Daar is ook iets voor te zeggen, zou inderdaad zonde zijn van al die info.

Ik ben sinds dit jaar ook weer terug. Tijdje geen fiesta gehad