Jump to content

mk7 st bumper hoek delen ?

spiree
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb nu dus helemaal mooi een st diffuser klaar liggen voor mijn mk7 1.6 titanium editie, Alleen dumbass me heeft er dus geen bumper hoek kapjes bij. Bij monteren dacht ik hold up... de diffuser is lager als de standaard bumper. 

Iemand een idee waar ik deze hoekstukjes kan kopen  ? Heb al gezocht maar goed hoe noem je die dingen ?!? dus zoeken op the interballs ging niet zo soepel. 

Alvast bedankt !

1330-2000x.jpg

On 12-1-2020 at 23:52, spiree said:

Hallo,

Ik heb nu dus helemaal mooi een st diffuser klaar liggen voor mijn mk7 1.6 titanium editie, Alleen dumbass me heeft er dus geen bumper hoek kapjes bij. Bij monteren dacht ik hold up... de diffuser is lager als de standaard bumper. 

Iemand een idee waar ik deze hoekstukjes kan kopen  ? Heb al gezocht maar goed hoe noem je die dingen ?!? dus zoeken op the interballs ging niet zo soepel. 

Alvast bedankt !

1330-2000x.jpg

Patrick, wat heb jij grote speigels op je zilverkleurige wagen 🤔 is het eerste wat mij opvalt! Mooi dat je geslaagd bent en dat laat weten 🤓.

12 minutes ago, bickel said:

Patrick, wat heb jij grote speigels op je zilverkleurige wagen 🤔 is het eerste wat mij opvalt! Mooi dat je geslaagd bent en dat laat weten 🤓.

Als je goed kijkt,staat deze auto voor garage deur😎😉

God god gloeiende... Heb die hoekstukjes dus binnen.. zijn het net de verkeerde die ik moet hebben hahahah FML xD

tail1-jpg-b1329165091f651884b886292ca4bd

Deze dus binnen gekregen met knik.. Lessen learned. Iemand nog opzoek naar deze hoekstukjes dus ? :P

• 4 weeks later...
On 19-1-2020 at 23:25, spiree said:

God god gloeiende... Heb die hoekstukjes dus binnen.. zijn het net de verkeerde die ik moet hebben hahahah FML xD

Deze dus binnen gekregen met knik.. Lessen learned. Iemand nog opzoek naar deze hoekstukjes dus ? :P

Uit nieuwsgierigheid hoeveel was je kwijt voor die 2 hoekstukjes?

On 19-1-2020 at 23:25, spiree said:

Wat is jou wagen scheef, of zie ik dat niet goed 🤔

• 3 weeks later...
On 17-2-2020 at 10:52, bickel said:

Wat is jou wagen scheef, of zie ik dat niet goed 🤔

Dit is niet mijn auto hoor haha was een random google voorbeeld :P

On 17-2-2020 at 09:45, GioCainn said:

Uit nieuwsgierigheid hoeveel was je kwijt voor die 2 hoekstukjes?

Ik heb de verkeerde gekocht voor 75 euro.. in kleur wit. Dus mocht iemand belang hebben !

• 4 weeks later...
On 9-3-2020 at 11:16, spiree said:

Ik heb de verkeerde gekocht voor 75 euro.. in kleur wit. Dus mocht iemand belang hebben !

Waar had je deze gevonden. Ik ben namelijk ook op zoek naar de Bumper corners zonder knik, ook ik heb de verkeerde haha. Ik ben internet aan het afzoeken maar die krengen zijn behoorlijk duur. Prijzen variëren tussen de 80 en 170 per stuk. 

• 4 months later...
On 1-4-2020 at 01:30, jefke said:

Waar had je deze gevonden. Ik ben namelijk ook op zoek naar de Bumper corners zonder knik, ook ik heb de verkeerde haha. Ik ben internet aan het afzoeken maar die krengen zijn behoorlijk duur. Prijzen variëren tussen de 80 en 170 per stuk. 

Niet te vinden, alleen orgineel via ford en dan ben je plus minus 400 euro verder ongespoten -_- Ik ben nog steeds opzoek naar een setje 2e hands maar niet te vinden ook.

48 minutes ago, spiree said:

Niet te vinden, alleen orgineel via ford en dan ben je plus minus 400 euro verder ongespoten -_- Ik ben nog steeds opzoek naar een setje 2e hands maar niet te vinden ook.

Ik heb ze al gevonden en al gemonteerd op de auto. Nieuw moet je ze niet kopen aangezien je met alleen de corners er niet komt. Je moet ook de bevestigingshoeken hebben waar de corners op gepopt worden en daarmee aan de diffuser worden vast gemaakt. Ik heb voor 250 euro een complete bumper met de corners en diffuser gekocht via BZJ Demontage. Hun hebben veel liggen mbt st line, sport en de ST. Als je de complete bumper koopt weet je zeker dat je alles hebt en ben je goedkoper uit dan alles los. Bumper kan je eventueel weer door verkopen. 

• 2 months later...

Eindelijk gelukt hoor dames en heren ! Was ff zoeken haha maar heb bij een autosloper achter almelo een komplete bumpert van een mk7.5 incl diffuser en hoekdelen gevonden. 

mocht iemand nog opzoek zijn naar een orginele bumper metallic zwart compleet, nog een stline diffuser met lichte schade, de mk7 hoekdelen aka achtersplitters aka rear-end-splitters of een stline zwart leder stuur met wat slijtage let me know 😂 Ik zal nog wel ff foto droppen hier 👌😁 

speltip;

zoek je t leplazerus op; onderdelenlijn.nl

Share

• Create New...