Guest Posted November 12, 2019 Report Share Posted November 12, 2019 Was vergeten een nieuw topic aan te maken en goed voor de Offtopic meukafdeling, omdat het geen feit is 🥺. Daar zitten wij dan als vlotte sukkels 😒. Nog maar 100km/uur overdag, Tristan met de polittieke zelfmoord kogel die is door de kerk, mensen 🥺. Maar met s'avonds komen/kunnen we met zijn allen (tja, bijna@allen) de snelweg op gaan om ons nog te kunnen uitleven en net doen alsof stikstof en dus teveel mensen/km2 niet bestaat 🤔😏? @Tristan, de polittieke zelfmoord voor rechts is nu een feit 😊, tenzij wij met z'n allen van die automatische hangzitbank afkomen en met de boeren/industrie samen het Malieveld/Museumplein gaan bestoeren, dus al toetterend de Fiesta's/Vag/Citroenen en gechippte traktoren met 😠 kijkers racend en vliegend over dat Malie/Museumplein! Kom mensen, Tristan/Willem/Robert/Pieterke/Henk en Dick + (bijna) heel de rest, als wij rechtse politieke zelfmoord willen voorkomen 😳, dan moeten we wel in actie komen 🤔. Ik ben benieuwd hoeveel mensen willen opstaan voor het ideaal 😊? Laat maar eens horen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patman Posted November 12, 2019 Report Share Posted November 12, 2019 Ehhh, waar gaat dit over?🙄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted November 12, 2019 Report Share Posted November 12, 2019 1 hour ago, Patman said: Ehhh, waar gaat dit over?🙄 Denk dat er binnenkort 100 op de snelweg gereden mag worden ipv 130. Bickel is niet echt heel duidelijk..zeg maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 12, 2019 Report Share Posted November 12, 2019 Ja Peter is niet heel stikstof duidelijk, dacht ik ook 🤔. Hij roept mij en jullie wel op om mee te gaan naar Den Haag, om te voorkomen dat rechts politieke zelfm*ord gaat oplopen! Maar we hebben nog Thierry (FvD) en Geerd (PVV) de redders van rechts, en dus de redders van 130km op de snelweg. Zo denk ik die gaan het nu maken, @Robert en Patrick 😃. Als de oproep komt, van bovenstaande rechtse heren ga ik mee naar Den Haag, zeker weten. En jullie blijven mooi thuis 👍. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Franciscus Posted November 13, 2019 Report Share Posted November 13, 2019 @bickel, @Pieterke Die 100 km/h geeft ook de mogelijkheid om 1 op 22 km te rijden met onze benzine Fiesta's 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeverDespair Posted November 13, 2019 Report Share Posted November 13, 2019 37 minutes ago, Franciscus said: @bickel, @Pieterke Die 100 km/h geeft ook de mogelijkheid om 1 op 22 km te rijden met onze benzine Fiesta's 😁 Het is een voortreffelijk idee, ik was er nog niet op gekomen , maar 't lijkt me wel e r g overdreven......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 13, 2019 Report Share Posted November 13, 2019 On 13-11-2019 at 15:21, Franciscus said: @bickel, @Pieterke Die 100 km/h geeft ook de mogelijkheid om 1 op 22 km te rijden met onze benzine Fiesta's 😁 Dat klopt helemaal Bob, en is ook de bedoeling, met daar is de neerwaartse gedwongen rechtse Mark Rutte ook op uit 😃. De schatkist bijvullen dat lukt wel op andere manieren 😏. Bv. door de boetes/+benzine en luxe flink hoger te belasten. Dan gaat de massa vanzelf met minder diepe getrapte voet en gezonder tja, leven 😒😏, op de volhouders/verslaafden +chippers na 🥺. Net als volhouders/ontkennend verslaafd bij roken en te veel chocolaatjes + vette hap, daar zijn ze ook bezig om bij duidelijke eigen schuld meer een dikkere premie BULT 😒. Het is ook overdreven, 🧐 als je er zelf niet in geloofd 💯 of het zeker ontkend! @Ron, we hebben nog hoop op Baudet en Wilders dat is al eens hierboven aan gehaald. 😃 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 On 12-11-2019 at 18:10, Patman said: Ehhh, waar gaat dit over?🙄 Over 💯 Patrick, het ongelofelijke is gebeurd! Mark en de vvd gaan door een diep dal? Tenzij er loviale mensen zijn die niet over parade🐎tjes vallen 😒! Patrick ze willen zelfs de kat😽ten gaan aanlijnen vanuit Brussel, tewrwijl de 😾 een roofdier is!! En de 🚗🚘 gaan ze dus ook aan het stickstof lijntje houden, Oorzaak, omdat er teveel 🙈🙊 🙎 (🕵 519milj. alleen al in de 27EU lid staten) 👦 zijn en dus niet die 😼😺 en 🚘🚗 zijn de oorzaak! Je moet bij de bron beginnen, niet alleen je eigen straatje maar blijven poetsen/schoonvegen 😲! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 Wat, wat is dat, katten en auto's aan de lijn? Ik ga toch op Thierry stemmen van na volgend jaar! Maar de kans is wel groot dat de kuddemassa de aangekondigde beknibbelingen van 2019 al zijn vergeten! De mens heeft een slecht hold-on geheugen, en dat is een voordeel! Zoiets was na 1973 de toenmalige oliecrises en we moeten dus toendertijd van de kolen/turf af, ook het geval. Nadat Joppie den 🦉 verkondigde "het WORDT nooit meer van wat het WAS"! Nu dus wij, we rijden al die jaren erna geen km minder OM, alleen een klein beetje schoner op hufters na dan 😟. Alleen moeten wij weer nu eens switchen 😒😒😏. Dat is (pas) weer front nieuws ☺️. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts