Jump to content

Nieuwe achterlichten + zwarte details

TygoMK7
 Share

Recommended Posts

Gisteren mijn nieuwe achterlichten gemonteerd, ontzettend blij met deze smoked led achterlichten.

Nu de diffuser nog mat zwart spuiten en dan ben ik voorlopig tevreden. mijn idee was de spoiler ook nog mat zwart te maken, is dit een goed idee?

Knipsel.JPG

15 hours ago, Bnz said:

Staat hem goed die lichten !!!

Of misschiende naad tussenbumper en difuser,accenturen,met striping,voor overgang ??

Wat bedoel je met de naad tussenbumper?? Striping is niet echt mijn ding vind dat net iets to much

Ziet er heel netjes uit en de diffuser zwart maken is een goed idee.

23 hours ago, TygoMK7 said:

mijn idee was de spoiler ook nog mat zwart te maken, is dit een goed idee?

Zou ik persoonlijk niet doen.

3 hours ago, TygoMK7 said:

Wat bedoel je met de naad tussenbumper?? Striping is niet echt mijn ding vind dat net iets to much

ik bedoel de overgang,van bumper naar difuser,enkele dunne striping 3 mm.

Of de difuser  zwart  bv.

2 hours ago, Leon Fiesta said:

Eens met Martin. Spoiler is optisch een verlenging van je dak, dan is het m.i. logischer om 'm in dezelfde kleur te houden.

Ik heb wel gezien dat een heck spoiler heel mooi kan zijn, dat is een aanzet stuk voor je spoiler. Deze worden geleverd in zwart, carbon etc.

• 3 years later...

Ziet er goed uit, welke verf gebruik je en blijft het goed zitten? Mat zwart vind ik mooi, maar ik heb altijd het idee dat je daar vuil en schade sneller op ziet. En vond je het makkelijk om het zelf te doen? Ik twijfel of ik het professioneel laat doen of het zelf ga proberen. Al heb ik de aankomende tijd eigenlijk al genoeg te doen. Vandaag komen mijn vaillant onderdelen binnen dus aankomend weekend ben ik zoet met ons ventilatiesysteem. Misschien eerst maar eens kijken hoe dat gaat.

Share

• Create New...