Chrissie93 Posted October 18, 2019 Report Share Posted October 18, 2019 Volgend jaar juni ga ik de weer aan de Alpe d'Huzes mee doen, ik ben van plam hem 2 keer op te lopen. 2x mee gedaan met de fiets, en nu een keer (of 2) lopen :) Wie steunt mij? Het is nog steeds onwijs belangrijk dat we geld inzamelen om onderzoeken te betalen die genezing kunnen bieden aan deze vreselijke ziekte. Ik ga niet alleen maar met een super team, met de naam team Levensgenieters, dit omdat we allemaal deze vreselijke ziekte in onze directe omgeving meemaken of mee hebben gemaakt. En hoe mooi zou het zijn dat we hier met z'n alle geld op 1 berg gooien, en "fiestaclub" en shirtsponsor maken Steun JIJ mij? Doneren op mijn pagina is mogelijk en iedere euro draagt bij! Alvast bedankt! https://www.opgevenisgeenoptie.nl/fundraisers/christianhuiszoon/alpe-dhuzes-2020 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Franciscus Posted October 18, 2019 Report Share Posted October 18, 2019 @Chrissie93 De eerste donatie heb je al binnen! Alvast heel veel succes in juni 2020! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chrissie93 Posted October 18, 2019 Author Report Share Posted October 18, 2019 39 minutes ago, Franciscus said: @Chrissie93 De eerste donatie heb je al binnen! Alvast heel veel succes in juni 2020! Super! onwijs bedankt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bnz Posted October 18, 2019 Report Share Posted October 18, 2019 Zo,succes @Alpe d'Huzes 2020 !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chrissie93 Posted October 18, 2019 Author Report Share Posted October 18, 2019 6 minutes ago, Bnz said: Zo,succes @Alpe d'Huzes 2020 !!! bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts