Jump to content
Fiestaclub.nl
Draco

Vraag throttle body upgrade ST150

Recommended Posts

Op m'n ST150 wil ik een throttle body plaatsen met grotere diameter in voorbereiding van andere tuning upgrades

Waar is er zo een te koop / te vinden?

Ik heb iets gehoord over een Ford Galaxy met een 1:1 plug & play throttle body van 60 mm?

Welke Galaxy is dit? Welke motor, etc?

Hallo,

Zelf rij ik rond met een 60mm gasklep.

Heb er 2 gehad, eerst een namaak versie van aliexpress gekocht. Er zijn er hier meer die daarmee rond rijden dus wilde dat ook proberen, helaas viel die al snel op storing.

Dus mijn ervaring is daar niet zo goed mee. Die koste me ongeveer 60 euro geloof ik.

Daarna opzoek gegaan naar een originele van Ford, hiermee rij ik nu 2 jaar zonder problemen rond. Deze was 2e hands en koste me 200 euro. 

Dus dat zul je even moeten afwegen.

Als je op google zoekt op de term: ford fiesta st150 60mm throttle body, kom je zo op diverse sites die ze aanbieden. Ze zijn helaas wel enorm prijzig geworden.

Gr. Luuk

27 minutes ago, Luukvl said:

Hallo,

Zelf rij ik rond met een 60mm gasklep.

Heb er 2 gehad, eerst een namaak versie van aliexpress gekocht. Er zijn er hier meer die daarmee rond rijden dus wilde dat ook proberen, helaas viel die al snel op storing.

Dus mijn ervaring is daar niet zo goed mee. Die koste me ongeveer 60 euro geloof ik.

Daarna opzoek gegaan naar een originele van Ford, hiermee rij ik nu 2 jaar zonder problemen rond. Deze was 2e hands en koste me 200 euro. 

Dus dat zul je even moeten afwegen.

Als je op google zoekt op de term: ford fiesta st150 60mm throttle body, kom je zo op diverse sites die ze aanbieden. Ze zijn helaas wel enorm prijzig geworden.

Gr. Luuk

Ik zit te denken 'm van onderdelenlijn te vissen

van een 2.3 Ford Galaxy

Kan alleen niet vinden van welk bouwjaar het dan moet zijn. Of welke motorcode. Degene die ik heb gezien lijken drive-by-wire te zijn