$tefan Posted September 3, 2019 Report Share Posted September 3, 2019 Ik heb net stoeprand schade opgelopen aan mij velg. Nou is mijn vraag weet iemand de kleurcode van deze velgen. Het gaat om de donkergrijze ST velgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TristanT Posted September 3, 2019 Report Share Posted September 3, 2019 Ik ben ook benieuwd. Kan voor mij ook wel interessant zijn hoewel de schade heel klein is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelmaster Posted September 3, 2019 Report Share Posted September 3, 2019 Kun jij schade verhelpen? Ik heb winterwielen met wat mini schade Link to comment Share on other sites More sharing options...
$tefan Posted September 3, 2019 Author Report Share Posted September 3, 2019 1 hour ago, Steelmaster said: Kun jij schade verhelpen? Ik heb winterwielen met wat mini schade Ik ga het eerst proberen om het zelf te verhelpen, maar ik zoek eerst de juiste kleur. Het is Flash Gray of Rock Metallic. Ik twijfel nog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiestaST Posted September 4, 2019 Report Share Posted September 4, 2019 Kan ook nog Rado Grey zijn. Ik heb zo’n lakstift gekocht op EBay maar heb die nog niet geprobeerd of die kleur ook goed matched weet ik nog niet. De Ford dealer heeft die in ieder geval niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
$tefan Posted September 4, 2019 Author Report Share Posted September 4, 2019 1 hour ago, FiestaST said: Kan ook nog Rado Grey zijn. Ik heb zo’n lakstift gekocht op EBay maar heb die nog niet geprobeerd of die kleur ook goed matched weet ik nog niet. De Ford dealer heeft die in ieder geval niet. Maar kunnen ze wel de kleur achterhalen Perry? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Fiesta Posted September 4, 2019 Report Share Posted September 4, 2019 37 minutes ago, $tefan said: Maar kunnen ze wel de kleur achterhalen Perry? Als het originele Ford-velgen zijn dan kan dat toch niet zo ingewikkeld zijn? Dat de dealer het zelf niet weet kan ik me nog voorstellen, maar zij hebben toch ook connecties zou je zeggen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiestaST Posted September 4, 2019 Report Share Posted September 4, 2019 5 hours ago, $tefan said: Maar kunnen ze wel de kleur achterhalen Perry? Zullen wel met het vinnummer kunnen opzoeken welke kleur velgen het zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
$tefan Posted September 4, 2019 Author Report Share Posted September 4, 2019 Hebben mensen hier ervaring met alloygater velgrand beschermer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelmaster Posted September 4, 2019 Report Share Posted September 4, 2019 Geen ervaring mee. Maar mooi vind ik het in iedergeval niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richi Posted October 14, 2019 Report Share Posted October 14, 2019 ik heb via ebay een flesje met lak te pakken gekregen, uitgeprobeerd en de kleur is een perfecte match. FIESTA ST ALLOY WHEEL TOUCH UP PAINT KIT BRUSH FORD CURBING ST-2 ST-3 RADO GREY ongeveer 10 euro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evil Bert - MK7 Posted October 15, 2019 Report Share Posted October 15, 2019 Hoi Stefan, Kleur van de velg, … ja moeilijk er zijn 3 versies van de St-velg. - Zilver / Gun Metal / Rado Grey. Ik heb ook een setje als winterset, maar weet ook niet goed welke kleur ik heb. En wil deze ook wat bijwerken, … Link to comment Share on other sites More sharing options...
$tefan Posted October 18, 2019 Author Report Share Posted October 18, 2019 Hallo, sorry voor de late reactie. Ik kwam er ook niet aan uit maar denk dat Rado Gray de donkere grijs is en dat de juiste grijs tint is. Kwam ook nog Rock Metallic tegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
$tefan Posted October 18, 2019 Author Report Share Posted October 18, 2019 On 14-10-2019 at 15:02, Richi said: ik heb via ebay een flesje met lak te pakken gekregen, uitgeprobeerd en de kleur is een perfecte match. FIESTA ST ALLOY WHEEL TOUCH UP PAINT KIT BRUSH FORD CURBING ST-2 ST-3 RADO GREY ongeveer 10 euro Is dit via ebay? Ik zie dat het inderdaad via ebay is....overheen gelezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelmaster Posted October 18, 2019 Report Share Posted October 18, 2019 https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F131695831496 Mocht je er 1 bestellen wil ik er ook wel 1 anders Link to comment Share on other sites More sharing options...
$tefan Posted October 19, 2019 Author Report Share Posted October 19, 2019 On 14-10-2019 at 15:02, Richi said: ik heb via ebay een flesje met lak te pakken gekregen, uitgeprobeerd en de kleur is een perfecte match. FIESTA ST ALLOY WHEEL TOUCH UP PAINT KIT BRUSH FORD CURBING ST-2 ST-3 RADO GREY ongeveer 10 euro Welke bouwjaar is jouw Fiesta @Richi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelmaster Posted October 19, 2019 Report Share Posted October 19, 2019 Volgens mij heeft hij ook een molton orange 2016 Dus dat zijn de lichte grijze velgen zelfde als ik http://imgs.advertentiex.nl/upload/Fiesta-st-180-mk75-17-inchs-44463.jpeg Ik heb ze beide je mag ook een pm sturen met je tel nummer kan ik je wel ff foto appen Ik vind het forum niet echt foto vriendelijke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richi Posted October 19, 2019 Report Share Posted October 19, 2019 8 hours ago, $tefan said: Welke bouwjaar is jouw Fiesta @Richi? de mijne is van 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richi Posted October 19, 2019 Report Share Posted October 19, 2019 Just now, Richi said: de mijne is van 2016 ik zit niet zo vaak meer op het forum, ik heb nog van die rimsavers geprobeerd uit china staan heel mooi , alleen op de snelweg vlogen ze rond mijn oren , tja goedkoop is . kun je beter kwaliteit nemen ziet er goed uit, maar sinds ik mijn velgen heb bijgewerkt met RADO GREY laat ik het voorlopig even zo als het is , kijk tegen de zomer wel weer . Link to comment Share on other sites More sharing options...
$tefan Posted October 19, 2019 Author Report Share Posted October 19, 2019 Oke dankje voor jou reactie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Teriyaki Posted March 27, 2021 Report Share Posted March 27, 2021 On 19-10-2019 at 17:51, Richi said: ik zit niet zo vaak meer op het forum, ik heb nog van die rimsavers geprobeerd uit china staan heel mooi , alleen op de snelweg vlogen ze rond mijn oren , tja goedkoop is . kun je beter kwaliteit nemen ziet er goed uit, maar sinds ik mijn velgen heb bijgewerkt met RADO GREY laat ik het voorlopig even zo als het is , kijk tegen de zomer wel weer . Ik ben heel laat erbij gekomen, maar wilde even laten weten dat ik jullie advies had gevolgd en die RADO GREY PAINT besteld uit Engeland voor mijn Fiesta st-2 velgen uit 2014. En kwa kleur is het een perfect match, uiteraard kun je nog wel de schade zien als je het van dichtbij bekijkt, maar de schade valt nu wel veel minder op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts