Jump to content
Fiestaclub.nl
RonaldZLD

Ford Fiësta Metal

Recommended Posts

Olaa,

Sinds een tijdje ben ik net als jullie eigenaar van een Fiësta. Regelmatig ben ik bezig met het updaten van de Metal en daar kan ik waarschijnlijk jullie hulp wel eens een keer bij gebruiken. 

Ronald

IMG20181213093220.jpg

Is dat een fotoshop plaatje? anders is het een heel bizarre angle.....

Anyhow... welkom...

Kan je je modificaties eens delen? want ik vind hem raar.... (echt alles, de koplampen, de achterspoiler, de stance, de wielen, de lichtinval, de voorkant, de motorkap, het past. allemaal. net. niet. lijkt wel...)

7 hours ago, STJunkY said:

Is dat een fotoshop plaatje? anders is het een heel bizarre angle.....

Anyhow... welkom...

Kan je je modificaties eens delen? want ik vind hem raar.... (echt alles, de koplampen, de achterspoiler, de stance, de wielen, de lichtinval, de voorkant, de motorkap, het past. allemaal. net. niet. lijkt wel...)

Komt denk ik door de groothoeklens van de camera, aangezien die Fiësta hier origineel is. Maargoed, bij gebrek aan een betere foto..

Guest

Welkom Ronald. Veel mooie updates, we horen wel van je in de toekomst! En de foto is zo als ie is! Welke brand camera heb je en groothoeklens? Ik heb een Minolta D3200 (helaas Minolta bestaat niet meer) met Panagor f1.7  35mm grooth. lens, standaard 55mm f1.4, en telezoom 300mm f5,6.

🤔 Ik heb het ook vaker als ik mensen fotografeer, ze anders op de foto uitzien dan in hun werkelijkheid, vaak onwerkelijk 👃, grauwer dan oop de gemaakte (groothoek) foto 😒! Dat mag ik toch vragen of niet zo? 😙 

1 minute ago, Pieterke said:

Welkom Ronald. Veel mooie updates, we horen wel van je in de toekomst! En de foto is zo als ie is! Welke brand camera heb je en groothoeklens? 🤔 Ik heb het ook vaker als ik mensen fotografeer, ze anders op de foto uitzien dan in hun werkelijkheid, vaak onwerkelijk 👃, grauwer dan oop de gemaakte (groothoek) foto 😒! Dat mag ik toch vragen of niet zo? 😙 

Het is gewoon via de camera van mijn mobiel, maar die hebben tegenwoordig ook een groothoeklens. Binnenkort maar eens een beter shot maken👍

Guest
3 minutes ago, RonaldZLD said:

Het is gewoon via de camera van mijn mobiel, maar die hebben tegenwoordig ook een groothoeklens. Binnenkort maar eens een beter shot maken👍

Dat moet je natuurlijk zelf weten, maar dat is nergens voor nodig 😉 

Moet erbij vertellen: ik doe de laatste jr. ook meer met mijn (van ome Alie) Umigidi F1 tele foon, met mooie shots (soms ook met te groote 👃), die vaak niet onderdoen voor een Minolta of welke dan ook 😳

Ronald, veel succes met je wagen en updates 👍.