Guest Posted August 31, 2019 Report Share Posted August 31, 2019 Op de site van Autoweek staat een leuke test tussen de Ford Fiesta en Renault Clio. Voor mij persoonlijk geldt dat ik een goede koop heb gedaan met mijn toekomstige Fiesta.😎 https://www.autoweek.nl/autotests/artikel/renault-clio-vs-ford-fiesta/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Fiesta Posted August 31, 2019 Report Share Posted August 31, 2019 Staan genoeg vergelijkingen op, en de Fiesta komt eigenlijk altijd wel goed uit de verf. Behalve natuurlijk bij vergelijking met een VW want dat is volgens AutoWeek altijd de standaard 🙄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Franciscus Posted August 31, 2019 Report Share Posted August 31, 2019 Roy (de AutoWeek redacteur) klaagde wel over het harde onderstel, maar kan me daar persoonlijk niet in vinden. Het is natuurlijk ook wat je gewend bent, en wat voor besturing (instuurgedrag) je daarvoor terug krijgt (mocht je goede sturende auto's waarderen). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Fiesta Posted August 31, 2019 Report Share Posted August 31, 2019 36 minutes ago, Franciscus said: Roy (de AutoWeek redacteur) klaagde wel over het harde onderstel, maar kan me daar persoonlijk niet in vinden. Het is natuurlijk ook wat je gewend bent, en wat voor besturing (instuurgedrag) je daarvoor terug krijgt (mocht je goede sturende auto's waarderen). Ik herken dat ook niet zo, maar ik heb dan ook niet zoveel vergelijkingsmateriaal als zo’n redacteur. Neem aan dat hij dat beter kan beoordelen t.o.v. de verschillende concurrenten. Het punt dat het op lange afstanden niet comfortabel zou zijn herken ik overigens ook niet maar dat zal inderdaad persoonlijk zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Franciscus Posted September 2, 2019 Report Share Posted September 2, 2019 Het moet me van mijn hart dat er zoveel azijnzeikers zitten op de AutoWeek website (zie de reacties onder de artikelen). Vreemd genoeg worden deze reacties ook erg vaak geplust. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Fiesta Posted September 2, 2019 Report Share Posted September 2, 2019 Doe jezelf een plezier en lees die flauwekul niet (of trek je er niks van aan). Het niveau van die reacties is over het algemeen zo zwakzinnig dat de serieuze reacties ondersneeuwen. Wil je enigszins serieus bakkeleien dan moet je het forum van AW hebben, die homepage slaat wat dat betreft werkelijk nergens op. En dat speelt echt al jaren. Waarom ze daar nog reacties toestaan is mij sowieso al een raadsel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
allesklusser Posted September 2, 2019 Report Share Posted September 2, 2019 Gewoon inderdaad niets van aantrekken, lees die zooi eigenlijk nooit. Rij al jaren Ford en als er weer een vervangend mobiel nodig was dan nam ik zelfs zonder proefrit er weer een. Heb alleen maar proefritten gemaakt bij gebruikte wagens om "mijn oor te luister te leggen". Heb wel eens wat gevolgd op het voormalige nu.nl forum, nou, ik was daar gauw mee klaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 3, 2019 Report Share Posted September 3, 2019 23 hours ago, Franciscus said: Het moet me van mijn hart dat er zoveel azijnzeikers zitten op de AutoWeek website (zie de reacties onder de artikelen). Vreemd genoeg worden deze reacties ook erg vaak geplust. Bob, misschien sponsord het ene merk beter dan het andere merk, en wordt iets hoiger in niveau getild ?? Dat hoor je vaker bv. een tijd dat Koga weetjewel van de E-bikes altijd de beste was en dus vrijwel de duurste is met Flyer enzo! Maar ikke wil geen Koga, (daar koop ik er bv. twee voor met elke 5jr. een goede leuke nieuwe,) absoluut niet! Shit, ik dwaal af 😒! Everybady got this tall 👃! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Fiesta Posted September 3, 2019 Report Share Posted September 3, 2019 Probleem is vooral dat het merendeel op de AW-homepage onder de categorie 'toetsenbordridders' valt. Een groot deel ervan verdenk ik er ook van dat ze zelf helemaal geen eigen auto hebben of zelfs nog niet oud genoeg zijn om op rijles te mogen. Er stond ook ergens een reactie tussen in de trant van 'Renault is Frans en die gaan altijd kapot dus moet je de Fiësta kopen'. De conclusie is natuurlijk helemaal juist 😉 maar de redenatie er achter vind ik wat minder sterk. Daarnaast wordt er blijkbaar ook de vergelijking gemaakt met een Polo, nou dan pak de popcorn er maar bij want geen enkel merk brengt zoveel teweeg op de homepage als VW. Fanboys en haters weten elkaar dan altijd snel te vinden. En dan val je snel terug tot schoolpleindiscussies. "Jij vindt mij niet lief dus ik vind jou niet lief en jouw papa rijdt in een Golf dus VW is k#t". Wees wijs, trap er niet in, houd je er buiten. 😋 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts