Jump to content
Fiestaclub.nl
Guest

MartinB stelt zich opnieuw voor.

Recommended Posts

Ziet er goed uit in het echt. Ik was ook verrastdoor de verlichting in de spiegels de eerste keer dat ik de auto op afstand opende in het donker. Werkt echt goed.

Extra lampjes in de voetenruimte maken het helemaal af.

Mooi ding @MartinST-line!! Veel rijplezier gewenst! Ik heb er al 1100km op staan :) 

Voelde het niet apart om bij een net nieuwe auto gelijk de bumper open te trekken? :P 

Bij deze ben ik ben ik weer terug mensen na een tijdje mij afgemeld te hebben. Dit had te maken met persoonlijke prive zaken. Laten we het er op houden dat ik weer gelukkig ben in een andere relatie..:wink:

Nog steeds in het bezit van mijn metropolis witte Fiesta en ook erg blij er mee. Ik ben wel bezig om h'm misschien in te ruilen voor een ST-3. Ik mis toch een beetje de sensatie als autoliefhebber.

hmxdGNC.jpg

mRbwV5l.jpg

Mooi Martin! Kleurtje zie je niet vaak. Zijn dit dezelfde full led koplampen als op volledige ST, aangezien ik hier ook een donkere behuizing op zie.

De ST line velgen vindt ik stiekem toch echt mooier dan de ST velgen. 

On 7-4-2020 at 16:40, Simon94 said:

Mooi Martin! Kleurtje zie je niet vaak. Zijn dit dezelfde full led koplampen als op volledige ST, aangezien ik hier ook een donkere behuizing op zie.

Qua uitvoering identiek met de ST-3, maar weet eerlijk gezegd niet of ik nu donkere behuizing heb. Ik maak zo even een closeup foto van de lampen en post dit vanavond even.

@Gio: tja, de ST line velgen zijn zeker mooi, maar ik vind de standaard ST-3 velgen ook best fraai. De 18 inch performance velgen vind ik nog mooier.

2 hours ago, MartinB said:

@Gio: tja, de ST line velgen zijn zeker mooi, maar ik vind de standaard ST-3 velgen ook best fraai. De 18 inch performance velgen vind ik nog mooier.

Ja de performance velgen zijn wel echt vet. Maar die uitvoering is 💰 haha. Duur duur. 

On 7-4-2020 at 16:09, MartinB said:

Nog steeds in het bezit van mijn metropolis witte Fiesta en ook erg blij er mee. Ik ben wel bezig om h'm misschien in te ruilen voor een ST-3. Ik mis toch een beetje de sensatie als autoliefhebber.

Welkom terug Martin :)

Je bent niet de enige die die stap maakt geloof ik, zag hier pas nog een ander topic van van iemand die dezelfde overstap heeft gemaakt. Vanuit de beleving snap ik het wel enigszins, zo'n 1.0 ecoboost doet toch wat tammer aan dan je misschien zou willen. Ik neig er zelf naar om 'm te laten tunen, maar ik wacht sowieso de garantieperiode even af (loopt voor mij eind dit jaar af). Iets prettiger voor de portemonnee ;) Een echte ST aanschaffen is natuurlijk ook een oplossing, maar dat lijkt me financieel gezien niet de meest optimale keuze  :grin: Maar goed, dat mag iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk. De verwachting is dat de prijzen van met name voorraadauto's nog wel omlaag gaan vanwege het corona-gedonder, wellicht kan dat in je voordeel werken. Anderzijds: dan is je inruiler ook minder waard natuurlijk.

Dank je Leon!

De overstap maak ik misschien, maar ben wel serieus bezig al met een mooi exemplaar. Het moet sowieso een silver fox of performance blue kleur worden met performance pack en liefst ook een panorama dak. Dat er geld bij moet is een ding wat zeker is.;)

On 7-4-2020 at 16:40, Simon94 said:

Foto van de LED koplampen. Aan de voorkant zie je een klein chromrandje, maar verder zijn ze idd zwart aan de binnenkant. Of de ST-3 hetzelfde of toch weer anders is durf ik niet te zeggen.

CMcYqID.jpg

25 minutes ago, MartinB said:

Foto van de LED koplampen. Aan de voorkant zie je een klein chromrandje, maar verder zijn ze idd zwart aan de binnenkant. Of de ST-3 hetzelfde of toch weer anders is durf ik niet te zeggen.

CMcYqID.jpg

Super martin, dank voor de moeite. Ja ik zie duidelijk verschil met ST-3 koplampen. De verchroomde rand wat jij wel hebt en wat bij de ST-3 dus donker is. Vraag me af hoe dit zit. In de configurator van ford fiesta st-line x staat bij de optie led lampen namelijk: ST-3 design met donkere behuizing. Vraag me af hoe dit zit, krijg je dan de lampen van de ST, dus met dat donkere randje, of toch de verchroomde zoals jij het hebt? Bij mij staat letterlijk dat verhaal met die donkere behuizing in de offerte, vraag me af hoe dit bij jou stond dan

donkerebehuizing.png.bf2ba4d89a5b76d76b394503c53959c4.png

foto gehaald van een ST-3 in dit topic

@Simon94: nu zie ik het ook, duidelijk verschil. Mijn auto is van oktober 2019 en toen stond in de optielijsten voor de ST-line alleen vermeld dat het full led koplampen zijn, dus zonder vermelding van donkere behuizing.

De ford dealer kan je meer vertellen of de st line x de led koplampen met donkere behuizing heeft of niet. De configurator moet je niet blindelings vertrouwen, want daar staat het wel eens fout.

In de prijslijsten is de donkere behuizing alleen verkrijgbaar op de ST-3. De Ford configurator is absoluut onbetrouwbaar. Adaptieve cruise control is bijvoorbeeld nog nooit leverbaar geweest op de ST, toch staat die optie in de configurator. 

Guest
This topic is now closed to further replies.