vincent rs Posted August 17, 2005 Report Share Posted August 17, 2005 he hallo allemaal..net als vorig jaar, organiseren wij weer een puzzelrit.We maken dit jaar de wegen van de Zuid-Hollandse eilanden onveilig Aanvangspunt: Paviljoen sluishaven Mariadijk 2 3257 LK OOLTGENSPLAAT www.sluishaven.comInschrijven tussen 09.30 - 10.30kosten ? 5,-KOMEND VANAF EINDHOVEN, TILBURG, BREDAA58 op en blijven volgen tot bredaKnooppunt Galder stukje A16 op richting rotterdamDaarna weer A58 op richting RoosendaalBij roosendaal A17 op richting rotterdamDan de A59 op richting zierikzeeDaarna A29 op richting rotterdamAfslag middelharnis/ zierikzee N59Stoplichten linksaf1ste weg weer linksafWeg blijven volgen door achthuizen en langstraat heenEinde weg linksaf weg blijven volgen tot restaurantKOMEND VANAF UTRECHTA12 op en blijven volgen richting Rotterdam/Den HaagKnooppunt Gouwe A20 op richting Rotterdam/Hoek Van HollandA16 op richting breda brienenoord brug overA15 op richting spijkenisseA29 op richting zierikzeeAfslag middelharnis/ zierikzee N59Stoplichten linksaf1ste weg weer linksafWeg blijven volgen door achthuizen en langstraat heenEinde weg linksaf weg blijven volgen tot restaurantKOMEND VANAF AMSTERDAMA4 op en blijven volgen richting Den Haag (LET OP: Trajectcontrole!)Knooppunt Ypenburg A13 op richting Delft/RotterdamA13 blijven volgen Knooppunt Kleinpolderplein A20 op richting Hoek Van HollandA4 op richting europoortDan de A15 op richting rotterdamA29 op richting zierikzeeAfslag middelharnis/ zierikzee N59Stoplichten linksaf1ste weg weer linksafWeg blijven volgen door achthuizen en langstraat heenEinde weg linksaf weg blijven volgen tot restaurantContactpersoon FTZH:Jeroen :06-12509534 Greetzz Vinnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted August 17, 2005 Report Share Posted August 17, 2005 Kan er iemand eerst uitleggen wat een puzzelrit is? Ik heb zo'n vermoeden dat TomTom verboden of niet te gebruike is ik zal de kop afsteken, zet me er onder voorbehoud maar op + vriendin.ps. maar nog wel ff uitleggen wat nou precies een puzzelrit is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted August 18, 2005 Report Share Posted August 18, 2005 Ik hou niet zo van zoeken, maar ik sta open voor het idee. Ik weet alleen nog niet wat voor dienst ik dan heb, dus vantevoren aangeven kan ik het niet of ik wel of niet meedoe. Dat zou ik dan de dag ervoor pas weten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SanderST Posted August 18, 2005 Report Share Posted August 18, 2005 dat is leuk hoormoet je een uitgestippelde route rijden (zelf zoeken)en dingetjes doen zo iets geloof ik is wel lekker dichtbij voor mij , aan de andere kant van het water en kom ik ook nog es in mijn geboorteplaats Middelharnis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadmanJP Posted August 18, 2005 Report Share Posted August 18, 2005 dat is leuk hoormoet je een uitgestippelde route rijden (zelf zoeken)en dingetjes doen zo iets geloof ik is wel lekker dichtbij voor mij , aan de andere kant van het water en kom ik ook nog es in mijn geboorteplaats Middelharnis. Ha ik hoef het water nog geeneens over te steken zal eens kijken of ik vrij kan krijgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
SanderST Posted August 19, 2005 Report Share Posted August 19, 2005 )dat is leuk hoormoet je een uitgestippelde route rijden (zelf zoeken)en dingetjes doen zo iets geloof ik is wel lekker dichtbij voor mij , aan de andere kant van het water en kom ik ook nog es in mijn geboorteplaats Middelharnis. Ha ik hoef het water nog geeneens over te steken zal eens kijken of ik vrij kan krijgen idd alleen af en toe remmen voor een van die 732 flitskasten die op flakkee neergekwakt zijn (waarvan de helft is opgeblazen ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted August 19, 2005 Report Share Posted August 19, 2005 )dat is leuk hoormoet je een uitgestippelde route rijden (zelf zoeken)en dingetjes doen zo iets geloof ik is wel lekker dichtbij voor mij , aan de andere kant van het water en kom ik ook nog es in mijn geboorteplaats Middelharnis. Ha ik hoef het water nog geeneens over te steken zal eens kijken of ik vrij kan krijgen idd alleen af en toe remmen voor een van die 732 flitskasten die op flakkee neergekwakt zijn (waarvan de helft is opgeblazen )Dan hoef je voor nog maar 366 kasten te remmen Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadmanJP Posted August 19, 2005 Report Share Posted August 19, 2005 )dat is leuk hoormoet je een uitgestippelde route rijden (zelf zoeken)en dingetjes doen zo iets geloof ik is wel lekker dichtbij voor mij , aan de andere kant van het water en kom ik ook nog es in mijn geboorteplaats Middelharnis. Ha ik hoef het water nog geeneens over te steken zal eens kijken of ik vrij kan krijgen idd alleen af en toe remmen voor een van die 732 flitskasten die op flakkee neergekwakt zijn (waarvan de helft is opgeblazen )Dan hoef je voor nog maar 366 kasten te remmen Ik weet gelukkig waar ze staan en volgens mij doet haast geeneen kast het meer dus . Link to comment Share on other sites More sharing options...
SanderST Posted August 22, 2005 Report Share Posted August 22, 2005 Dan hoef je voor nog maar 366 kasten te remmen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted August 24, 2005 Report Share Posted August 24, 2005 jemig de pemig, ben de hele dag al een route aan het zoeken...Nee leuk idee maar toch ff iets te ver.....sjorry,Mzzls Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincent rs Posted September 3, 2005 Author Report Share Posted September 3, 2005 hehe... op veler verzoek : wat is een puzzelritje krijgt van ons bij het beginpunt een routebeschrijving. Die volg je dus en onderweg moet je vragen beantwoorden.Deze staan op een appart blad.Als iedereen weer terug is, volgt er een prijsuitreiking.Je moet het zien als een tourrit met vragen erin greetzz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts