Jump to content

Recommended Posts

Hoi iedereen,

Vanmorgen heb ik mijn Ford Fiesta half bekrast aangetroffen op de parkeerplaats bij  mij voor. Heeft net 2 dagen bij de garage gestaan voor APK + reparatie aan APK afkeur punten, á 300 euro. 

ze hebben goed huis gehouden aan de rechterkant van de auto. Is er iemand die dit ook heeft gehad? 

De verzekering keert, uiteraard, niks uit, omdat het een auto van 13 jaar oud is met slechts beperkt casco. Volgende week probeert iemand die ik via via ken het ergste weg ge polijsten maar volgens hem zitten de krassen te diep om volledig te verwijderen. 

Het overspuiten van de hele rechterkant kost max. 750 euro bij een schade hersteller. Maar dat pad ben ik heel eerlijk gezegd niet van plan te bewandelen. wrappen zal denk ik ook niet gaan met krassen eronder waardoor je misschien nog op (grotere) stickers uitkomt. 

hoe denken jullie hier over en wat zouden jullie doen?

Onlangs bij een spuiter (noem je dat zo?) langs gereden om wat spul te halen en ook nagevraagd over het overspuiten van 2 diepen krassen op mijn auto van 2006. Gaf mij het advies om het niet te doen, hij schatte ook rond de 800~ euro in om het echt goed te laten overspuiten. Zijn bij mij niet eens krassen over de hele lengte.

Toevallig bij de auto van mijn pa ook een jaar of 2 terug een hele kras van kont tot neus gehad door iemand een een sleutel of scherp object, daar had polijsten geen zin meer. Was echt door de lak heen. Hoop dat het bij jou wat minder erg is. 

• Create New...