Jump to content

Ervaringen chiptuning 1.0 REVO software ???

Recommended Posts

Goedemorgen,

Ben erg benieuwd hoeveel mensen hier zijn en die hun auto hebben gechipt met de software van REVO, lijkt mij één van de betere?

En hebben jullie bijvoorbeeld daar nog meer bij aangepast? Inlegfilter of pakking red black edition?

Hoor graag jullie ervaringen met REVO

Er zijn regelmatig topics over het tunen van een 1.0 dus daar is al een hoop informatie te vinden. Revo is een goede tuner en zou mijn eerste keuze zijn bij het tunen van een 1.0. Versnellingsbakken zijn de meningen over verdeelt maar over het algemeen is de conclusie dat zolang je gewoon een beetje normaal rijdt het allemaal wel heel blijft. Voor een stage 1 tune (ongeveer 150pk) zijn geen verdere aanpassingen nodig, luchtfilter kan maar hoeft niet per se. Wil je naar stage 2 dan zul je wel het een en ander aan moeten passen.

Just now, knoopa said:

Er zijn regelmatig topics over het tunen van een 1.0 dus daar is al een hoop informatie te vinden. Revo is een goede tuner en zou mijn eerste keuze zijn bij het tunen van een 1.0. Versnellingsbakken zijn de meningen over verdeelt maar over het algemeen is de conclusie dat zolang je gewoon een beetje normaal rijdt het allemaal wel heel blijft. Voor een stage 1 tune (ongeveer 150pk) zijn geen verdere aanpassingen nodig, luchtfilter kan maar hoeft niet per se. Wil je naar stage 2 dan zul je wel het een en ander aan moeten passen.

Bedankt voor je reactie, inderdaad goeie reacties over te vinden, ging mij alleen specifiek om REVO. Gezien de risico's (bang makerij) ga ik liever voor een gerenommeerd merk!

1 minute ago, Frozen Martijn said:

Bedankt voor je reactie, inderdaad goeie reacties over te vinden, ging mij alleen specifiek om REVO. Gezien de risico's (bang makerij) ga ik liever voor een gerenommeerd merk!

Qua risico's zal het weinig verschil maken waar je hem laat tunen, dit is vooral afhankelijk van rijstijl. Het voordeel wat je hebt bij REVO ten opzichte van andere tuners is vooral dat ze zich richten op een bepaald aantal auto's en hiervoor de tunes optimaliseren, daardoor zul je een mooiere vermogenscurve krijgen wat dus fijner/leuker rijdt.

Share

• Create New...