Jump to content
Fiestaclub.nl
De Rob

Sea grey mk7 sport 1.6

Recommended Posts

Zijn dit van die Fins die je heel veel op ebay ziet staan?

5 hours ago, Gio said:

Zijn dit van die Fins die je heel veel op ebay ziet staan?

Geen idee wat er op ebay staat van fins. Deze zijn gewoon ge-3d-print. Ontwerp van thinyverse af gehaald, dus lekker simpel en goedkoop :)

Kleine update:

Vandaag ford logo projectors in de deur gemaakt, welke het ford logo op de grond projecteren zodra je deur geopend wordt. 

AMlmAST.jpg

Tevens het dashboardkastje veranderd in een koelkast. Alles geïsoleerd, elektronica uit een koelboxje uit de kelder. Werkt goed, wordt ook goed koud.

Moet alleen de isolatie nog wat netjes afwerken, mooie plastic rand bovenlangs maken etc. En het dekseltje wil ik graag een keer mooier en netjes maken, waarschijnlijk eens een mooie deksel met scharnier voor 3d-printen. 

JYJaFKY.jpg

NiXUVrR.jpg

Mooie update,logo,en cool dasch kasje😎

Leuk die logo op de vloer. Komt gewoon uit de spiegel toch?

Ben je niet bang voor condensvorming/nattigheid nu je dat (koel-) kastje hebt? 

1 minute ago, pwaltman said:

Leuk die logo op de vloer. Komt gewoon uit de spiegel toch?

Ben je niet bang voor condensvorming/nattigheid nu je dat (koel-) kastje hebt? 

Nope, projectors zitten aan de onderkant in het deurpaneel. Zie foto:

fgPZmly.jpg

Over condens vorming/nattigheid:

Ik ben van plan om nog een nette plastic laag over het isolatie materiaal aan te brengen. Mocht het dan vies/nat worden, dan is het makkelijk af te vegen met een doekje. Tevens ook net wat mooier :). 

9 hours ago, De Rob said:

fgPZmly.jpg

Ik ben van plan om nog een nette plastic laag over het isolatie materiaal aan te brengen. Mocht het dan vies/nat worden, dan is het makkelijk af te vegen met een doekje. Tevens ook net wat mooier :). 

👍

Nu ook achteren sequentiële knipperlichten. Deze ledstrip werken ook meteen als dargrijverlichting (DRL). 

Knipperlicht, zie: 

DRL (deze zijn in het echt veel roder) : 

5657ZRX.jpg

Looks very good,😎

On 24-2-2020 at 21:23, De Rob said:

fgPZmly.jpg

👍

On 11-12-2019 at 14:47, De Rob said:

Ik heb er een einddemper van een Fiesta ST op gezet. Deze past gewoon in de originele uitlaat ophangrubbers. Je moet alleen een verloopje in maat hebben, aangezien de ST pijp 55mm dik is en de standaard uitlaat 45mm dik. ST einddemper kan je voor een paar tientjes vinden op marktplaats. 2 uitlaatklemmen en een uitlaat diameter adapter samen kost hooguit een 10'tje, ik heb klemmen gebruikt en niet in elkaar gelast.

Geluid met de st demper is nauwelijks harder dan met de standaard, er is vrijwel geen verschil merkbaar tijdens het rijden. De cutout klep die ik erop heb zitten, zit er los tussen, ergens vlak voor de einddemper. Die klep is niet nodig, die heb ik er puur op zitten voor extra geluid met een druk op de knop :)

Hele toffe wagen, ik heb ‘m in dezelfde kleur volgens mij! Ik zoek ook al een tijdje een ST einddemper voor onder m’n diffuser (die jij er eerst ophad), maar ik kan geen enkele vinden. Jij vond ‘m op marktplaats zei je? En zou die zo onder mijn diffuser kunnen?

On 30-1-2020 at 20:38, De Rob said:

Gisteren seqentional Knipperlichten geïnstalleerd aan de voorkant. Hieronder een linkje naar een gifje, daar kan je 't zien :)

Knipperlichten zitten bovenop de koplamp, en vullen het gat tussen motorkap en de lampunit. 

Ziet er gaaf uit, waar heb je die gekocht en is het makkelijk te monteren?

On 4-11-2020 at 00:01, BenT said:

Ziet er gaaf uit, waar heb je die gekocht en is het makkelijk te monteren?

Gewoon via Aliexpress, kost 3x niks en ze doen het nog altijd goed! Monteren is kinderspel, aansluiten op een goede aarde en een draadje aftappen bij het knipperlicht. De strips zitten gewoon tussen koplamp en motorkap, bovenop de lampunit, geplakt.