JuanFiesta Posted March 16, 2019 Report Share Posted March 16, 2019 Hee hallo! Ik vroeg mij af of er tuners onder ons zijn met de bekende Hybrid Turbo's? Deze geven in combinatie met onder andere aangepaste software de 1.6 MK7.5 ST's >300pk. Zelf heb ik eens via via een proefrit kunnen maken in zo een ST met X37 Stage 3 en ik was om! Nu enkele maanden later bezit ik zelf over een ST met +- 230pk op de rollenbank. Erg leuk maar het wend helaas snel! Ik ben erg benieuwd of hier leden zijn met zo een Hybrid turbo en wat jullie ervaringen hiermee zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michelvh Posted March 19, 2019 Report Share Posted March 19, 2019 denk dat je deze vraag beter op de Engelse facebookpagina ''Fiesta ST owners'' kan vragen. Daar rijden er genoeg mee rond Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuanFiesta Posted March 19, 2019 Author Report Share Posted March 19, 2019 11 hours ago, Michelvh said: denk dat je deze vraag beter op de Engelse facebookpagina ''Fiesta ST owners'' kan vragen. Daar rijden er genoeg mee rond Bedankt! Ik ga eens kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts