Jansiman Posted March 6, 2019 Report Share Posted March 6, 2019 Ik ben van plan om de "uitlaat" van mijn '04 MK6 1.3 te vervangen en hoop hier wat tips voor te krijgen. Ik heb op winparts.nl bij deze "sport uitlaat" gevonden en ben benieuwd of je hier het geluid ook wat mooier van laat klinken. Of moet je dan gelijk een heel nieuw uitlaat systeem dr op zetten? Ben uit op iets dieper geluid/ronk maar dat het dan weer niet te luid is, zou je dit moeten laten monteren bij een garage of zou een handige harry dit ook kunnen doen? Lijkt me een mooie goedkope oplossing Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted March 6, 2019 Report Share Posted March 6, 2019 Zal ik aftrappen? Die sportuitlaat lekker laten liggen waar die ligt. Nadeel van de fiesta uitlaat is dat ze redelijk stil zijn, kans is groot dat je weinig wint met alleen een eindemper Ik heb een milltek rvs st uitlaat gekocht, hierbij heb ik de middendemper ook verwijderd om een beetje sportief geluid te produceren. Persoonlijk zou ik gaan kijken naar een leuke 2e hands rvs uitlaat. Let wel op dat bij montage de achterbumper aangepast moet worden. Montage is niet heel spannend, maar een brug is wel handig, slijptop, verloopstukje van je huidige diameter uitlaat naar de nieuwe, klemmen Ideetje voor je, kijk in engeland: Sportex Cobra Hornet htps://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Fiesta-MK6-2001-2008-Hornet-Sports-Exhaust-Backbox/121496152791?fits=Car+Make%3AFord|Model%3AFiesta+V&epid=18027210181&hash=item1c49bc2ad7:g:3VsAAOSwPe1ULWDQ&_trkparms=gclientid%3Diq3QGJo5GCZXrIihK_zsIQevw8NZ2XgUaJjcqqLQXvaWYNbZIM1w_M27LCKSbuMR&_trksid=p2489528.m4335.l8656 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts