Jump to content

Autosport Mebu | Fiesta MK8 ST | REVO Software


Recommended Posts

Vanaf heden verkrijgbaar: REVO software voor uw Fiesta MK8 ST

Wat heeft REVO voor uw Fiesta MK8 ST? 
- Stage 1 tuningfile (max. 252PK/361Nm)
- Serial Port Switch (wissel van mapping i.c.m. REVO software)
 

Qua software is er met REVO meer te behalen dan de gemiddelde universele tuner. Dit komt puur door de interesse en de intensiteit waarmee REVO haar producten test over een langere periode en een uitgebreider gebied (wereldwijd d.m.v. dealernetwerk). Daarnaast bied REVO, in deze tijd van vele autodiefstal, een handige feature: "Anti-Diefstal-Modus". Ook dit is zeker het lezen waard! 

Uiteraard zijn er ook voor diverse andere Ford-modellen tuningsfiles & andere upgrades beschikbaar. Check onze website voor meer informatie.

Vragen? 
Je bent van harte welkom! 

Autobedrijf Mebu
Laan van Ambacht 1-3
2631 RJ Nootdorp
Tel.: 015-3108415
E.: kevin@mebu.nl
W.: www.mebu.nl / www.autosportmebu.nl

Fiesta-ST-Mk8-2.jpg

REVO-Fiesta8_ST_Power-600x390.png

REVO-Fiesta8_ST_Torque-600x390.png

Link to comment
Share on other sites

Niemand die belangstelling heeft voor >250pk 🤭!  Mooie gegevens krommingen voor op Zandvoort. Maar dat is toch niet voor de mk8 1.0 ? Om welke motor type geeft het hier? En om welk gewicht van de wagen gaat het? 🤔 

Link to comment
Share on other sites

Zeker wel interesse, maar eerst de updates uitvoeren om dit vermogen aan de weg te houden 😁

Motorsteun met Powerflex bussen van AIRTEC Motorsport.

En om maximaal vermogen uit de software te halen, een GPF delete van Scorpion

 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, bickel said:

Niemand die belangstelling heeft voor >250pk 🤭!  Mooie gegevens krommingen voor op Zandvoort. Maar dat is toch niet voor de mk8 1.0 ? Om welke motor type geeft het hier? En om welk gewicht van de wagen gaat het? 🤔 

Gaat natuurlijk over de ST, met de 1.5 ecoboost

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, bickel said:

Niemand die belangstelling heeft voor >250pk 🤭!  Mooie gegevens krommingen voor op Zandvoort. Maar dat is toch niet voor de mk8 1.0 ? Om welke motor type geeft het hier? En om welk gewicht van de wagen gaat het? 🤔 

Vast wel, de eerste afspraken worden gemaakt ;-) .

Dit is voor de Fiesta MK8 ST, dus de 1.5T Ecoboost. Gewicht rijklaar: 1.283 kg. 
Is inderdaad heerlijk voor op Circuitpark Zandvoort hoor!! 

 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Autobedrijf Mebu said:

Vast wel, de eerste afspraken worden gemaakt ;-) .

Dit is voor de Fiesta MK8 ST, dus de 1.5T Ecoboost. Gewicht rijklaar: 1.283 kg. 
Is inderdaad heerlijk voor op Circuitpark Zandvoort hoor!! 

 

👍 🤠 

Link to comment
Share on other sites

Ik heb hier zeker interesse in, maar met mijn, nu nog, 5 jaar garantie vind ik het zelf nog wat risky. Ik wacht het nog even af. Wat is de prijs voor de chip?

Edit: Prijs gevonden. Ben echt benieuwd hoe goed dit blokje omgaat met zoveel extra power. Vind het een flinke winst.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, martn said:

Ik heb hier zeker interesse in, maar met mijn, nu nog, 5 jaar garantie vind ik het zelf nog wat risky. Ik wacht het nog even af. Wat is de prijs voor de chip?

Edit: Prijs gevonden. Ben echt benieuwd hoe goed dit blokje omgaat met zoveel extra power. Vind het een flinke winst.

Wij hebben er alle vertrouwen in. Er is al 6 maanden lang getest door REVO op straat, circuit & dyno. Uiteraard met een constante datalog van de testauto's. 
Het testen stopt hierbij echter niet. De kracht van REVO is een product echt goed te ontwikkelen en dit ook te blijven monitoren om de kwaliteit hoog te houden of zelfs dit nog beter te maken.

Mooi dat de gewenste info is gevonden 👍

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Autobedrijf Mebu said:


Het testen stopt hierbij echter niet. De kracht van REVO is een product echt goed te ontwikkelen en dit ook te blijven monitoren om de kwaliteit hoog te houden of zelfs dit nog beter te maken. 

 

Kan me voorstellen dat er misschien dan nog updates in de software komen,  blijven jullie dan hier ook van op de hoogte door Revo? 

Zijn bijna nog geen motorische updates voor de MK8 ST, zoals intercooler , downpipe met of zonder sportcat.

Lijkt mij als je dit monteert, je toch weer andere parameters krijgt. 

Maar blijft zeker een mooi product met meerdere mogelijkheden via de Serial Port Switch.

Nog een vraagje blijft deze in de OBD poort zitten, of kun je deze verwijderen na de software update?

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, martin ST said:

Kan me voorstellen dat er misschien dan nog updates in de software komen,  blijven jullie dan hier ook van op de hoogte door Revo? 

Zijn bijna nog geen motorische updates voor de MK8 ST, zoals intercooler , downpipe met of zonder sportcat.

Lijkt mij als je dit monteert, je toch weer andere parameters krijgt. 

Maar blijft zeker een mooi product met meerdere mogelijkheden via de Serial Port Switch.

Nog een vraagje blijft deze in de OBD poort zitten, of kun je deze verwijderen na de software update?

Uiteraard, wij werken met interne mailings waarin dit kenbaar gemaakt wordt. 
Toekomstige updates zijn kosteloos binnen de stage welke geprogrammeerd is, wat software betreft. Wij rekenen wel de uren door die we nodig hebben om dit te programmeren c.q. te testen etc. 

Stage 1 is altijd op basis van een originele auto. Een open luchtfilter of een catback uitlaatsysteem kunnen toegepast worden zonder problemen. Een downpipe als de-cat/sportcat kan nooit met stage 1 software gemonteerd worden, althans dit is niet te adviseren. Intercooler is afhankelijk van wat er op de markt komt. Kleinere kunnen vaak op een originele of stage 1 getunede auto, terwijl grotere intercoolers een stage 2 (of turbo-upgrade benodigd is).  

De SPS is puur voor de herprogrammatie van enkele seconde of minuten; daarna kan deze verwijderd en opgeborgen worden. 
Het is dus niet te adviseren om deze in de OBD-poort te laten zitten. 

Link to comment
Share on other sites

Misschien ben ik lastig, maar ben toch benieuwd hoe de Anti  Diefstal Modus werkt op de SPS.

En of dit extra kosten met zich mee brengt?

Omdat de elektronische sleutels, onze auto's diefstal gevoelig maken.

Goed alarm systeem kost ook al enkele honderden euro's, en dan maakt deze Revo software met SPS het toch aantrekkelijker.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, martin ST said:

Misschien ben ik lastig, maar ben toch benieuwd hoe de Anti  Diefstal Modus werkt op de SPS.

En of dit extra kosten met zich mee brengt?

Omdat de elektronische sleutels, onze auto's diefstal gevoelig maken.

Goed alarm systeem kost ook al enkele honderden euro's, en dan maakt deze Revo software met SPS het toch aantrekkelijker.

Lastig is anders hoor! 

Gaspedaal wordt uitgeschakeld en afhankelijk per auto wordt brandstoftoevoer gestopt. 
Bij aanschaf van REVO software, wordt de anti diefstal modus automatisch geprogrammeerd. Echter zal je wel een SPS-module moeten aanschaffen naast de software om de verschillende modi te kunnen activeren. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Torelli said:

De prijs van 599 incl btw is dat inclusief montage? 

Of word hier ook extra voor aangerekend?

Ja, deze prijs is inclusief de eerste programmering (dit kan je namelijk niet zelf). 
Bij updates, overschrijving door dealer etc. wordt uiteraard wel ons uurtarief voor het opnieuw programmeren gerekend. 

Link to comment
Share on other sites

On 13-3-2019 at 21:47, ADJ said:

Nu nog even geduld hebben voor de 1.0T.

 

 

Er zijn al diverse test-files beschikbaar bij REVO; echter maken ze deze nog niet openbaar omdat ze nog niet iedereen kunnen helpen op dit moment. 
Mocht er interesse zijn, kunnen we tijdens een bezoek hier overleggen met REVO of voor de ECU/software-versie al een tuning beschikbaar is. 

Het zal nog wel even duren voordat de MK8 1.0T volledig gelanceerd wordt vanuit REVO.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Leuke ontwikkeling, flinke vermogenswinst ook zeg, had eerder op 230 gegokt.

Wat Martijn ook aangeeft, voor behoudt van de garantie blijft dit wel een dingetje natuurlijk, maar volgens mij is het zelf redelijk simpel te switchen in de verschillende mappings toch?

 

 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...