Jump to content
Fiestaclub.nl
Helmondd

Fiesta st150

Recommended Posts

Hallo mede fiesta fanaten, 

Ik ben Levy, 26 jaar en kom uit Helmond en rij zelf een Seat ibiza 6L alleen ben ik lid geworden voor mijn vader. Hij rijdt een Fiesta st 150 in de kleur performance blue met witte strepen(natuurlijk rijdt ik er zelf ook regelmatig in:p) 

De st is al sinds 2010 in bezit. Gekocht bij 44.000km van de 1ste eigenaar(via een Ford garage in Heerlen) en inmiddels 108.000km op de klok.

De st wordt natuurlijk erg goed verzorgt. Momenteel staat de st in een ceramische coating incl. de velgen. Voordat deze coating is aangebracht is de auto uitgebreid gepolijst. Interieur uitgebreid gereinigd, leer gereinigd en behandeld. Het leer was beetje glimmend geworden 😜 

Dit doe ik verder allemaal zelf. Dus hij krijgt genoeg liefde😌

Hij wil zelf niet al te veel doen aan de Fiesta want hij wil hem toch beetje zo origineel mogelijk te houden. Nou heb ik hem toch nog voor wat kleine dingetjes kunnen overhalen haha. 

- middendemper delete

- 35mm verlaagd d.m.v verlagingsveren 

- st logo in de grill van de voorbumper 

- zo goed als de hele auto geïsoleerd 

Er komen misschien nog wel wat meer dingetjes. 

Gr

VideoCapture_20181203-094940.jpg

Edited by Helmondd
Wat extra informatie toegevoegd

Welkom, aan beiden.

Een ibiza is ook een leuke kar, alleen zoegt deze waarschijnlijk voor wat meer plezier ;)

(tot het tanken dan, als je slim bent, laat je dat dan weer aan je vader over, haha.