Jump to content

Gasveren motorkap mk7 (.5)


Gerjan
 Share

Recommended Posts

On 28-2-2019 at 10:59, Pieterke said:

Ja Willem en Marc, mooi dat het ook voor de mk6(,5) of 7 te krijgen is, +-€91,24 ! Dat gaat wel 🤔 ieders keuze is het! 

Phoe, nogal prijzig? 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
5 hours ago, ADJ said:

waar heb jij deze vandaan? Zijn niet die van NBStyling toch?

Nee Auke, van tante AliExpress, 🤔 en de bevestigingsvoeten moet je zelf maken. Heb ik afgekeken van pieterke's project foto's hoe de voeten gemonteerd zijn 😀

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 19-8-2019 at 11:57, bickel said:

Dank je wel Piet, dank zij jou en werkend gelukt 😃

Peter, hoe doen jouw motorkap struds het nu, met het koude weer ook nog erbij! De mijne helemaal goed, de kap blijft mooi openstaan 😃. Kreeg een net schouderklopje van de monteur, knap gedaan en hij blijft netjes openstaan die kap in weer en wind 😃

Ik was daar deze week bij de dealer, omdat ik geconstateerd had dat er wat veel olie aan de pielstok zat, veel te veel olie in geknikker door zo'n vermoed ik niks intreserende uitzendkracht monteur. Dat heb ik eens flink bij de dealer aangekaart. Dat is helemaal niet goed voor de afdichtingen simmeringen dat te veel olie in de bak 😡.

De olie kwaliteit staat op 20% na ruim 15,8k op de teller, dus die % teller werkt ook al niet nauwkeurig, net als de door ons geconstateerde Ford (dure) TPMS banden spannings controle! Een fietspomp van Itek/Lidl werkt nog nauwkeuriger 😃😛

 

Link to comment
Share on other sites

Prima Piet, 30kg of 300N gasveren werken formidable 😊. Dat had je goed uitgevogeld en goedkoop ca. €22,- bij Alie, + de l/r voetjes waren prima zelf te maken.

Dus die dealer monteur stond ervan (op) te kijken 🤭. En heeft hij zijn hoofd daarbij niet gestoten 😆 onder de motorkap 👍

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...
On 22-8-2020 at 08:59, Steelmaster said:

Nog iemand interesse in gasveren? 

Van darkicedesigns.com 

Ik ben een groepsbuy begonnen. De bedoeling is 10setjes voor 38.50pont. Bij interesse graag pm want hier lees ik het niet altijd

Marcel, hoe zit het nu met de gasveren aanmeldingen ? Nog steeds voor £38,50 of zo'n E50,- excl. shippingcost! Verzendkosten gedeeld dan. 

Link to comment
Share on other sites

Hallo (het is Mark) 

Maar deze groepsbuy is nog in aanbouw.  Ik doe het samen met de focusclub. Heb momenteel 9mensen

Dus als jij mee wilt doen zijn we compleet voor 38.50pont per set worden ze naar mijn huis verzonden. Dat is in het midden van het land waarschijnlijk komt er nog een afhaalpunt in de buurt van Rotterdam. En anders kan ik ze nog na jou huis verzenden. 

Bij interesse graag pm want ik kijk niet dagelijks op dit topic

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 4-9-2020 at 10:52, Steelmaster said:

Hallo (het is Mark) 

Maar deze groepsbuy is nog in aanbouw.  Ik doe het samen met de focusclub. Heb momenteel 9mensen

Dus als jij mee wilt doen zijn we compleet voor 38.50pont per set worden ze naar mijn huis verzonden. Dat is in het midden van het land waarschijnlijk komt er nog een afhaalpunt in de buurt van Rotterdam. En anders kan ik ze nog na jou huis verzenden. 

Bij interesse graag pm want ik kijk niet dagelijks op dit topic

 

 

Helaas Mark, deze heeft ze zelf geproduceerd, en werken uitstekend 🤓, ca. E22,-! 2x 300N plus de voetjes diy made. Geleerd van een oud FC lid. 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...