Jump to content
Fiestaclub.nl
Gerjan

Gasveren motorkap mk7 (.5)

Recommended Posts

On 28-2-2019 at 10:59, Pieterke said:

Ja Willem en Marc, mooi dat het ook voor de mk6(,5) of 7 te krijgen is, +-€91,24 ! Dat gaat wel 🤔 ieders keuze is het! 

Phoe, nogal prijzig? 

5 hours ago, ADJ said:

waar heb jij deze vandaan? Zijn niet die van NBStyling toch?

Nee Auke, van tante AliExpress, 🤔 en de bevestigingsvoeten moet je zelf maken. Heb ik afgekeken van pieterke's project foto's hoe de voeten gemonteerd zijn 😀

54 minutes ago, Pieterke said:

Mooi zelf gedaan Peter, top 👍! 😙 .

Dank je wel Piet, dank zij jou en werkend gelukt 😃

Guest
On 19-8-2019 at 11:57, bickel said:

Dank je wel Piet, dank zij jou en werkend gelukt 😃

Peter, hoe doen jouw motorkap struds het nu, met het koude weer ook nog erbij! De mijne helemaal goed, de kap blijft mooi openstaan 😃. Kreeg een net schouderklopje van de monteur, knap gedaan en hij blijft netjes openstaan die kap in weer en wind 😃

Ik was daar deze week bij de dealer, omdat ik geconstateerd had dat er wat veel olie aan de pielstok zat, veel te veel olie in geknikker door zo'n vermoed ik niks intreserende uitzendkracht monteur. Dat heb ik eens flink bij de dealer aangekaart. Dat is helemaal niet goed voor de afdichtingen simmeringen dat te veel olie in de bak 😡.

De olie kwaliteit staat op 20% na ruim 15,8k op de teller, dus die % teller werkt ook al niet nauwkeurig, net als de door ons geconstateerde Ford (dure) TPMS banden spannings controle! Een fietspomp van Itek/Lidl werkt nog nauwkeuriger 😃😛

Prima Piet, 30kg of 300N gasveren werken formidable 😊. Dat had je goed uitgevogeld en goedkoop ca. €22,- bij Alie, + de l/r voetjes waren prima zelf te maken.

Dus die dealer monteur stond ervan (op) te kijken 🤭. En heeft hij zijn hoofd daarbij niet gestoten 😆 onder de motorkap 👍

Guest

Thanks, als je dat maar weet Peter 🤓. Er staat niet voor niks op mijn logo "Working Hands". 😏