Gerjan Posted February 6, 2019 Report Share Posted February 6, 2019 Dit topic is gestart op verzoek van @Tomskii "Graag peil ik even naar interesse om een group buy te doen voor de mk7 (.5) Fiesta. Zoals jullie (vermoedelijk) weten verkoopt Dark Ice Designs een mod, waardoor je de motorkap van je Fiësta open doet met gas struts (het NL woord ontschiet me even). Indien er genoeg interesse is kan ik dit organiseren. Ik lijst hieronder even de prijscategorieën op: Normale prijs: 39,99 GBP + 10 GBP shipping dat is aan de huidige koers ongeveer: 56,89 EUR Prijs per set met minstens 10 personen: 32,00 GBP = +/- 36,42 EUR Prijs per set met minstens 20 personen: 30,00 GBP = +/- 34,14 EUR Als je als individu besteld dan komt er normaalgezien 10 GBP shipping bij. Indien we met 10 of meer zijn shipped Dark Ice Designs alles naar mij voor 30 GBP. De prijs van shipping wordt ook door het aantal geregistreerden gedeeld. Bij 10 personen is dat 3 GBP extra, bij 20 personen is dat 1,5 GBP. Aangezien ik zelf van België ben en de meeste leden van NL zijn zal ik dit nog naar jullie moeten shippen. Via PostNL is dat 5,95 EUR (verpakkingsmateriaal voorzie ik zelf). Totaalprijs: +10 personen = 45,78 EUR/set +20 personen = 41,79 EUR/set In het slechtste geval bespaar je dus net geen 10 EUR per set (in vergelijking met als je apart zou bestellen bij Dark Ice Designs zelf). In het beste geval bespaar je net geen 15 EUR per set. Hoe hoger het aantal geïnteresseerden hoe lager de prijs natuurlijk. Maar ik gok dat we vermoedelijk tussen 10 a 15 personen gaan zitten uiteindelijk. Betaling: Van zodra we een zicht hebben op het aantal finale geïnteresseerden (einddatum inschrijving is 28 februari). Zal elke geïnteresseerde van mij de betalingsgegevens ontvangen met een woordje uitleg en de vraag om je adresgegevens door te sturen. Eens ik van iedereen een betaling heb ontvangen kan ik de bestelling doorgeven (en zelf betalen) aan Dark Ice Designs. Ik hou jullie tijdens dat proces ook op de hoogte uiteraard! Betaling zal via PayPal lopen. Ik hoor graag als jullie hier nog opmerkingen bij hebben of vragen bij hebben. Indien we het minimum van 10 personen niet halen zal de group buy niet door gaan. Aangezien ik pas bij de einddatum een betalingsverzoek zal sturen hoeft er dan ook niet gerefund te worden of dergelijke. Groeten, Tom" Groepsaankopen worden geregeld door de leden van de Fiestaclub. Het bestuur staat hier volledig buiten. Alle contacten lopen via @Tomskii In dit geval. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evil Bert - MK7 Posted February 7, 2019 Report Share Posted February 7, 2019 ---> Ga dit ff volgen deze maand. Denk wel dat ik een setje wil hebben. Groeten S (misschien ophalen in België ook een optie ?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomskii Posted February 7, 2019 Report Share Posted February 7, 2019 1 hour ago, Evil Bert - MK7 said: ---> Ga dit ff volgen deze maand. Denk wel dat ik een setje wil hebben. Groeten S (misschien ophalen in België ook een optie ?) Dat is zeker een optie, afhankelijk van waar je woont kan dat interessanter zijn (of als je toch in de buurt moet zijn). Ophalen kan zowel in Mechelen (Provincie Antwerpen) als in Leuven (Vlaams-Brabant). Als er toch iemand komt ophalen en andere leden hebben graag dat dat forumlid het voor hen meeneemt is dat voor mij uiteraard ook ok. Valt allemaal te regelen alleszins :-). Ik noteer (voorlopig) alvast een setje voor jou @Evil Bert - MK7? Ik zal voor de gemakkelijkheid in deze reactie de lijst bijhouden met reservaties, om het overzicht te kunnen bewaren. Reservatielijst: - Tomskii - Evil Bert - Mk7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroenst Posted February 8, 2019 Report Share Posted February 8, 2019 Misschien dat je meer animo krijgt als je wat foto,s van de producten plaatst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomskii Posted February 8, 2019 Report Share Posted February 8, 2019 Link naar het product: https://darkicedesigns.com/ford-fiesta-mk7-bonnet-gas-strut-lifter-kit.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADJ Posted February 9, 2019 Report Share Posted February 9, 2019 Ook beschikbaar voor de Mk8? 😚 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted February 10, 2019 Report Share Posted February 10, 2019 Ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomskii Posted February 10, 2019 Report Share Posted February 10, 2019 On 9-2-2019 at 20:52, ADJ said: Ook beschikbaar voor de Mk8? 😚 Wel ik vind ze niet op hun website, dus ik gok eerder van niet. Maar Dragunov zegt van wel? 3 hours ago, Dragunov said: Ja Heb je een URL? Want ik lijk ze niet te vinden op de website. Dan kan ik het even bij DID navragen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted February 10, 2019 Report Share Posted February 10, 2019 https://www.carenhancementsuk.co.uk/collections/bonnet-struts/products/fiesta-mk8-bonnet-strut-kit-nb-styling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomskii Posted February 11, 2019 Report Share Posted February 11, 2019 Sorry, de group buy gaat hier over Dark Ice Designs. Niet over CEUK. Dus daar kan ik helaas niet mee helpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADJ Posted February 11, 2019 Report Share Posted February 11, 2019 4 minutes ago, Tomskii said: Sorry, de group buy gaat hier over Dark Ice Designs. Niet over CEUK. Dus daar kan ik helaas niet mee helpen. Klopt, alleen hielp Dragunov mij even topic was duidelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imoec Posted February 11, 2019 Report Share Posted February 11, 2019 shit vorige week mijn setje ontvangen. Ik ben dus te laat voor de korting.😰 ps ik heb ze iets anders gemonteerd. Met een lange steeksleutel en wat tape( om het boutje en de steeksleutel met elkaar te verbinden) kon ik de schroef/plaatje via de binnenkant spatboard bevestigen en de onderste bout zit nu dus muurvast. Het is even wat gedoe en je hebt even een tweede persoon nodig maar het loont zich zeker. mvg Rob PS op de foto van het setje ontbreken nog twee plaatjes met schroefdraad ( ga er vanuit voor de onderste schroef daar heb ik ze voor gebruikt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 12, 2019 Report Share Posted February 12, 2019 https://imgur.com/a/rBz2b3B DIY motokap struds (ome Alie, works well) mk8 Titanium ecoboost 1.0 100ps. Ca. €20- ! 😂 Klopt, niet ieder heeft die handige mogelijkheid 😊! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim.A Posted February 14, 2019 Report Share Posted February 14, 2019 Mensen aanradertje die van Dark Ice Designs, heb ze zelf ook erop zitten. De V2 die ze nu verkopen is zeer stabiel en werkt prima beweegt niet en zit moervast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 21, 2019 Report Share Posted February 21, 2019 Wordt straks aangeschaft via aliexpress voor mijn future mk8, dat weet ik zeker. Eerst nog wat doorsparen. Hebben er hier al een simpel werkend voorbeeld van uitgewerkt. 😊 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomskii Posted February 22, 2019 Report Share Posted February 22, 2019 Goed, aangezien de interesse (op zijn zachts gezegd) lauw is. Sluit ik bij deze de inschrijvingen. De group buy gaat hierdoor dus uiteraard niet door. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iMAGE Posted February 22, 2019 Report Share Posted February 22, 2019 @tomskii Ik vind het zelf geen toegevoegde waarde voor mijn auto, voor die 12 keer per jaar dat ik mijn motorkap open heb en daarom maak ik er geen gebruik van. Maar ik moedig dit soort dingen zeker aan en laat het je niet tegenhouden om bij het aantreffen van iets leuk een kleine interesse peiling te houden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomskii Posted February 23, 2019 Report Share Posted February 23, 2019 Dat is het ding aan interessepeilingen natuurlijk ;-)! Tot een volgende keer maar weer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted February 24, 2019 Author Report Share Posted February 24, 2019 Wellicht is het een idee om te contacten met die mensen of het niet mogelijk is een aanbieding te maken voor alle modellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomskii Posted February 25, 2019 Report Share Posted February 25, 2019 Dark Ice Designs doet het voorlopig enkel voor de mk7 dus weinig aan te veranderen vrees ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 27, 2019 Report Share Posted February 27, 2019 On 24-2-2019 at 09:12, Gerjan said: Wellicht is het een idee om te contacten met die mensen of het niet mogelijk is een aanbieding te maken voor alle modellen. Gerjan, dan moeten ze voor ieder model een andere gasveer uitvoering maken! Bij niet voldoende clandiezie word dat moeilijk? Ik heb van Piet(erke) al de afm. gekregen voor de mk8 Titanium 1.0 motorkapstruts, de struts 275N/27,5kg (30kg is ook goe) zijn al besteld bij Aliexpress, mooi he 👍👍 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bnz Posted February 27, 2019 Report Share Posted February 27, 2019 Voor de Mk8,ook eventueel beschikbaar op,ook mooi https://nbstyling.co.uk/product/fiesta-mk8-bonnet-strut-kit/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 27, 2019 Report Share Posted February 27, 2019 Ziet er mooi uit Willem, 🙄 maar niet voor 78,99pondjes thuis gebracht in de NL, zou dat nu ong. 92,44euro zijn 😉 ja hé. Hij heeft er nog 2 in black en 3 in RVS en die zijn 10pondjes expenciver 😏 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marxje Posted February 27, 2019 Report Share Posted February 27, 2019 hmm, ze zijn er zeker niet voor de mk6,5 he? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bnz Posted February 27, 2019 Report Share Posted February 27, 2019 1 hour ago, Marxje said: hmm, ze zijn er zeker niet voor de mk6,5 he? @Marxje https://nbstyling.co.uk/product/fiesta-mk6-bonnet-strut-kit/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts