Jump to content

Display navigatie, radio, boordcomputer

Recommended Posts

Hallo, ik ben in het bezit van een Fiesta  1.0 ecoboost met navigatie(origineel Ford), de auto is van november 2013 en heeft pas 40.000 km op de teller staan. Mijn display geeft sinds een week alles slecht weer, er zit een witte waas overheen en je kunt niets lezen, als de auto langer aanstaat kun je met veel moeite wel iets lezen. Tevens rollen er van boven naar onder wazige balkjes over het scherm. Ik ben enkele gelijksoortige klachten tegengekomen op internet. Aan jullie de vraag of iemand deze klacht ook herkent en eventueel hoe op te lossen. Mijn klacht valt bij de garagehouder namelijk twee maanden buiten de garantie.  De foto hieronder is als de auto warm is, dus vrij vaag. De andere foto is als de auto koud is.

Groet Eric.

20190123_230817_resized_1.jpg

Edited by Eric-1966

58 minutes ago, Lagerwey said:

Ik heb hetzelfde probleem echter is bij mij het scherm nog enigzins leesbaar. Ik heb het vermoeden dat het met de lage temperaturen te maken heeft.

Welk type en bouwjaar auto rijd je? Ik ga namelijk kijken of ik op non conformiteit terug kan claimen. 

11 hours ago, Lagerwey said:

Is het probleem inmiddels verholpen?

Nee het probleem is helaas nog niet verholpen, maar omdat de radio en dergelijke het nog wel doen heb ik besloten nog even zo door te rijden tot zich misschien een oplossing aandient.

• 2 weeks later...
On 9-2-2019 at 15:36, Eric-1966 said:

Is jou probleem wel verholpen ?

Nee nog niet. Ik laat bij de eerst volgend beurt het controleren bij de dealer. Ik heb elders gelezen dat het loskoppelen van de min accupool voor een aantal minuten een potentiele oplossing kan zijn. Het systeem wordt dan reset...

Ik ben benieuwd wat hier uitkomt 

On 11-2-2019 at 16:05, Lagerwey said:

Nee nog niet. Ik laat bij de eerst volgend beurt het controleren bij de dealer. Ik heb elders gelezen dat het loskoppelen van de min accupool voor een aantal minuten een potentiele oplossing kan zijn. Het systeem wordt dan reset...

On 11-2-2019 at 16:05, Lagerwey said:

Ik ben benieuwd wat hier uitkomt. 

Share

• Create New...