NeverDespair Posted October 20, 2019 Report Share Posted October 20, 2019 Ik heb geen idee hoe dat werkt met Android want ik heb al IOS sinds de I-Phone 3 op de markt kwam.......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard b Posted December 22, 2019 Author Report Share Posted December 22, 2019 ik zweer zelf bij google werkt perfect en ach het oog wil ook wat sat weergave staat wel leuk . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 30, 2019 Report Share Posted December 30, 2019 Dit jaar hebben onze ontwikkelaars hard gewerkt om Sygic GPS Navigation nog beter, slimmer en sneller te maken. Onze belangrijkste focus lag op de connectiviteit van de auto, omdat veiligheid altijd onze prioriteit is, en we geloven dat we een superieure navigatiebeleving op het scherm van uw auto kunnen bieden. We hebben MirrorLink Connectivity geïntroduceerd en onze CarPlay-functionaliteit verbeterd. We hebben ook onze Add-on functies Cockpit, Dashcam en Head-up Display verbeterd. En last but not least, lanceerden we maandelijkse kaartupdates. We streven er altijd naar om de app beter te maken voor je en voor 2020 hebben we heel wat plannen on petto, blijf ons dus volgen. We kijken er naar uit om je volgend jaar geweldige nieuwe functionaliteit te bieden. Wij wensen u veilige en leuke tochten in 2020! Met Sygic rijdt u veilig het nieuwe jaar in. Doe uw gordel om, schakel uw vertrouwde navigatie-app in en geniet van de rit. 🆗 😃 🔝 Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard b Posted December 30, 2019 Author Report Share Posted December 30, 2019 Heb vanmorgen nog prima gereden met google maps werkt super op sync 3 , maar moet zeggen de vernieuwde F8 loopt ook als een tierelier mooie duidelijke afrit info en andere info komt nu ook goed door rotondes die er niet op stonden zijn nu wel aanwezig al met al een verbetering . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 30, 2019 Report Share Posted December 30, 2019 31 minutes ago, richard b said: Heb vanmorgen nog prima gereden met google maps werkt super op sync 3 , maar moet zeggen de vernieuwde F8 loopt ook als een tierelier mooie duidelijke afrit info en andere info komt nu ook goed door rotondes die er niet op stonden zijn nu wel aanwezig al met al een verbetering . Super Richard, dat het nu ook werkt met GoogleMaps en de Ford Here F8 kaarten, 👍🔝. Fijne veilige ritten ermee komend ja(a)r(en)) 😃. En een goeie roetjs voor het einde en nieuwe jaar 🍾🥂. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard b Posted December 31, 2019 Author Report Share Posted December 31, 2019 ja eindelijk werkt het fatsoenlijk zal ook eens tijd worden Jij ook een goed uiteinde en een prima 2020 gewenst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 31, 2019 Report Share Posted December 31, 2019 Ook, gelukkig dat die automerken nu eens hun verplichtingen nakomen! Kaarten van wel 4-5jaren oud, en dus voor nieuw verkopen aan de argeloze alles goedgelovige auto kopers 🙄. Daar zal wel flink door consumenten (organisaties) druk achter gezeten hebben 🤓! Fijne jaarwisseling 🍸🍾. 😃 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 22, 2020 Report Share Posted February 22, 2020 On 19-10-2019 at 17:32, Fryske said: Klopt t dat als je Waze op je telefoon hebt staan en dit zonder Android auto wil gebruiken, dit alleen met ios werkt.. Staat op Ford site alleen een Apple teken bij en geen Android https://www.ad.nl/auto/waarom-werkt-android-auto-niet-in-nederland~a7fd0ea8/ ?? Hoe kan dat nu 🤔 ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TristanT Posted February 23, 2020 Report Share Posted February 23, 2020 On 30-12-2019 at 12:56, richard b said: Heb vanmorgen nog prima gereden met google maps werkt super op sync 3 , maar moet zeggen de vernieuwde F8 loopt ook als een tierelier mooie duidelijke afrit info en andere info komt nu ook goed door rotondes die er niet op stonden zijn nu wel aanwezig al met al een verbetering . Jammer genoeg hebben ze die bij mij in de buurt net weggehaald (rotondes) dus de Ford F8 kaarten kloppen niet meer ... De google kaarten de eerste week ook niet, maar nu weer wel. Als Ford nu zegt de tweede afslag zet ik hem toch echt in het vak rechtdoor. Gebruik hem nog wel eens als waze weer begint te trippen (zou met Android 10 weg moeten zijn maar mijn telefoon wil nog niet naar 10). Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted February 24, 2020 Report Share Posted February 24, 2020 3 hours ago, NeverDespair said: gaat over F8 kaarten, toch Klopt helemaal, dus graag ontopic blijven. Alle onzin filter ik eruit, als de heren het daar toch graag met elkaar over willen hebben dan hebben we daar een prachtige functie voor, privé berichten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts