Happykiller Posted January 10, 2019 Report Share Posted January 10, 2019 Hallo! Ik wilde een nieuwe topic starten voor mijn project waar ik mee ga starten, alleen kan ik niet meer dan 1 foto uploaden. Ik had een foto geüpload bij de introductie. Is er een mogelijkheid om nog meerdere foto's te kunnen uploaden of blijft het bij die ene? Groetjes, Martijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 10, 2019 Report Share Posted January 10, 2019 Ja moderator, waarom niet gewoon bv. max. 2@3 foto's rechtstreeks kunnen uploaden, zonder eerst te moet klooien met Imgur of dure photobucket! Zijn die server HD's te klein of te duur in huur ! Andere sites maken daar geen punt van!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evil Bert - MK7 Posted January 10, 2019 Report Share Posted January 10, 2019 .... je kan ook " Pluslid " worden van de Fiestaclub. Dan krijg je meer en "sponsor" je ook degene die tijd en moeite steken om alles draaiende te houden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bnz Posted January 10, 2019 Report Share Posted January 10, 2019 7 hours ago, Evil Bert - MK7 said: .... je kan ook " Pluslid " worden van de Fiestaclub. Dan krijg je meer en "sponsor" je ook degene die tijd en moeite steken om alles draaiende te houden. +1 👍, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 10, 2019 Report Share Posted January 10, 2019 +2 😍! Misschien doe ik dat €25,-/jaar 😚. Link to comment Share on other sites More sharing options...
allesklusser Posted January 11, 2019 Report Share Posted January 11, 2019 Nu je het er over hebt, moet nog even wat overmaken een dezer dagen voor het pluslidmaatschap. Maar je moet toch als je meer foto's wilt plaatsen een externe (gratis) server gebruiken. Al twee jaar gebruik ik nu fotki.com voor twee tientjes per jaar en krijg je 20GB. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lingo Posted February 18, 2020 Report Share Posted February 18, 2020 Ik probeerde gisteren een foto te uploaden in de rubriek "gespot" maar dat gaat niet, want de site zegt dat ik aan m`n max zit... En dat al na een paar foto`s in het voorstel topic. Begrijp ik goed dat je pluslid moet worden om meer fotoruimte te krijgen? Ook blijft de site melden dat ik mijn profiel maar voor 50% gevuld heb, maar ik zou niet weten wat ik nog meer kan invullen? gr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
allesklusser Posted February 19, 2020 Report Share Posted February 19, 2020 11 hours ago, Lingo said: Ik probeerde gisteren een foto te uploaden in de rubriek "gespot" maar dat gaat niet, want de site zegt dat ik aan m`n max zit... En dat al na een paar foto`s in het voorstel topic. Begrijp ik goed dat je pluslid moet worden om meer fotoruimte te krijgen? Ook blijft de site melden dat ik mijn profiel maar voor 50% gevuld heb, maar ik zou niet weten wat ik nog meer kan invullen? gr. Makkelijkste is om je foto's op een externe website te zetten zoals bijvoorbeeld Imgur en de linkverwijzing met Ctrl-v in je topic te plakken. Je krijgt dan nog wel de vraag of je een linkverwijzing i.p.v. direct een foto te tonen. De laatste vraag klik je weg en klaar is uw foto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 19, 2020 Report Share Posted February 19, 2020 2 hours ago, allesklusser said: Makkelijkste is om je foto's op een externe website te zetten zoals bijvoorbeeld Imgur en de linkverwijzing met Ctrl-v in je topic te plakken. Je krijgt dan nog wel de vraag of je een linkverwijzing i.p.v. direct een foto te tonen. De laatste vraag klik je weg en klaar is uw foto. Maar dat werkt niet met een slimme feun die Ctrl-v, dat zie (Ctrl-v) ik niet op mijn minder slimme feun, 🤓 daar kun je alleen maar de link plakken! Of via met een los toetsenbord (blutanden 😁) zoals op mijn Android Pie 9.0 TV hdmi octacore 4/64gb computertje, dan ook! Ook onder windows en op een (tablet) dan wel 😏! 🙄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lingo Posted February 19, 2020 Report Share Posted February 19, 2020 3 hours ago, allesklusser said: Makkelijkste is om je foto's op een externe website te zetten zoals bijvoorbeeld Imgur en de linkverwijzing met Ctrl-v in je topic te plakken. Je krijgt dan nog wel de vraag of je een linkverwijzing i.p.v. direct een foto te tonen. De laatste vraag klik je weg en klaar is uw foto. Wat een gedoe om een foto te plaatsen.... Ik heb op meerdere fora een account, maar overal kan ik direct vanuit mijn verkenner een foto plaatsen... gr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted February 19, 2020 Report Share Posted February 19, 2020 Voor dataverkeer en ruimte moet worden betaald. Op andere forums zullen de kosten op een andere manier worden vergoed gok ik zo. Zie het op meerdere fora dat ze deze ( extern ) uploaden. Kwestie van gewenning Link to comment Share on other sites More sharing options...
TristanT Posted February 20, 2020 Report Share Posted February 20, 2020 On 19-2-2020 at 11:43, Lingo said: Wat een gedoe om een foto te plaatsen.... Ik heb op meerdere fora een account, maar overal kan ik direct vanuit mijn verkenner een foto plaatsen... gr. Op alle fora die ik ken waar geen geldschieter achter zit (of iemand die iemand kent die iemand kent die een hostingbedrijf heeft of een neefje met te veel servers) doet men dit zo. Niet heel raar. Link copy/pasten is goed te doen, imgur en postimage zijn "gratis" (gratis genoeg in ieder geval). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts