Jump to content

Recommended Posts

Hey ford liefhebbers,

mijn naam is Roy en ben woonachtig in Veenendaal, ik rijd nu bijna 8 maanden in een Ford Fiesta ultimate edition (nummer 95) een 1.6 motor die toch wel netjes 101 pk levert! Ik hou graag van unieke hatchbacks en ja heb daarom ook deze ford gekocht.. mijn droomauto is toch wel de ford focus rs mk2, maar moet daar nog flink voor doorsparen haha! Het zou leuk zijn als er nog meer ultimate editions zijn op deze site!

ook ben ik al een flink poosje op zoek naar een ST150 rear diffuser voor onder mijn auto, zodat mijn uitlaat zichtbaar word! Laat maar even weten als hier mensen zijn die die miss nog wel hebben liggen 👍🏻

17B5993C-0529-42EC-A103-2F3FAA80DE06.jpeg

5DC99E98-C5B4-4A0A-A084-072A0F1FC5CE.jpeg

7872804E-15C0-4493-9FCE-D38F2D4DE85C.jpeg

:bordwelkom: Roy.  Bij mij in de buurt rijd ook gele met blokken op het dak. Kenteken begint met 38. Leuk om te zien dat het een Special is!! Succes en kwam jij ook naar het nieuwjaars meeting in de Meern Utrecht?

2 hours ago, VenomST said:

:bordwelkom: Roy.  Bij mij in de buurt rijd ook gele met blokken op het dak. Kenteken begint met 38. Leuk om te zien dat het een Special is!! Succes en kwam jij ook naar het nieuwjaars meeting in de Meern Utrecht?

Dankjewel! Supertof 👍🏻👍🏻 Lijkt me leuk voor de meeting! Ik heb het in m’n agenda gezet en hoop er ook daadwerkelijk te kunnen zijn 👍🏻🏁