Jump to content

Mk7 bluetooth kan geen muziek streamen

Recommended Posts

Mijn Fiesta uit 2009 biedt support voor het verbinden van een telefoon via bluetooth, maar hierbij kan ik alleen maar bellen. Muziek afspelen vindt mijn telefoon een prima idee, maar de radio kan niet worden overgeschakeld op bluetooth als muziek input. Ik heb een beetje rondgeneusd en het lijkt erop dat een software update en evt upgrade van de bluetooth module nodig zijn om het werkend te krijgen.

Als ik hiermee naar de Ford garage ga krijg ik het bericht dat het zo'n 550 euro gaat kosten om alles nieuw te bestellen en ze niet durven zeggen of het wel werkt, want dat baseren ze ook maar op wat ze op forums hebben gelezen. Wellicht hebben jullie hier ervaringen mee en kunnen jullie helpen met wat er nodig is en/of waar ik dit kan laten doen? Ter info: er zit geen usb poort naast de aux poort in de middenconsole.

Kost je miss 100 euro...module zoeken op de sloop a 50 euro. En de kabelkopen kost je ook 50 euro. Alles inbouwen en activeren en update. Heb het bij mijn eigen fiesta gedaan. Koste me 100-120 euro ofzo. Module was vrij duur echter was het een dure sloop die me heeft afgezet 

Kijk, dat klinkt als een leuker bedrag. Nou ben ik hier zelf niet zo in thuis en heb ik eerlijk gezegd ook niet de tijd voor om me erin te verdiepen, is er misschien iemand hier op het forum die me daarbij kan helpen?

Share

• Create New...