Jump to content

audio

RobindeHullu
 Share

Recommended Posts

hi,

ik heb een fiesta van 2011 een 1.6 sport. ik heb er nu 2 maanden in gereden met plezier maar nu doet opeens de bluetooth/aux/usb het niet meer elke keer als ik mijn telefoon verbind dan verbind die 5 sec maar zodra die spotify wil verbinden gooit die de verbinding er uit. hiervoor nooit problemen mee gehad dus snap het niet. ik heb het volgende geprobeerd: accu half uur los, module helemaal losgekoppeld. ik dacht de module zal vast kapot zijn. maar na een beetje proberen had ik op den duur een sec of 10 verbinding waar die ook muziek op afspeelde maar daarna gelijk weer losgekoppeld werd. het rare is dat zodra ik de bluetooth koppel schakelt die het uit.

Robin,

danku

zelf heb ik een iphone

ik heb het ook al met een samsung geprobeerd maar dan zie je echt dat het aan de auto licht die verbind prima de verbinding blijft dan ook maar als je naar spotify gaat verbreekt de auto de verbinding.

ik heb ook al zitten kijken voor een nieuwe module maar ik heb nog geen 1 precies de zelfde kunnen vinden zelf heb ik er 1 met de volgende code: 8M5T-19C112-CR, ik heb er verschillende maar de laaste 2 letters verschillen steeds, nu is mijn vraag waar staan die letters voor en maakt het uit als ik er een andere inzelt.

alvast bedankt.