Jump to content

Voorstellen Rob van Kampen

RTvanKampen
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Allereerst de beste wensen voor de mensen van deze club.

Ik ben Rob van Kampen van 1952, wedunaar en inmiddels weer 3 jaar getrouwd.  3 volwassen kinderen en ik woon in Rotterdam. Grootste deel van mijn leven bij de Spoorwegen gewerkt, begonnen als Machinist en mijn laatste functie was stafmederwerker in Utrecht.

Kleine 10 jaar in Opel Omega's gereden. Eerst een 2.2 sedan daarna in een 2.6 station. Nu gepesioneerd en overgestapt op een, voor mij, heel bekende Fiesta van een goede vriend van mij. 16 januari wordt de wagen 3 jaar en het is denk ik een MK7, metalic grijs en de titanium uitvoering. Prettige auto, comfortabel stil en redelijk pittig. Vergelijken met de Omi heeft geen zin, dat is een compleet ander wagen.

Even wat problemen met inloggen gehad maar "Niels" heeft mij snel geholpen dus dit bericht zou zichtbaar moeten zijn. Ik heb slecht 2 vragen voorlopig, dat gaat over de claxon en de kofferbak verlichting.  

Kom ik nog wel op terug.

Goede start allemaal en sterkt met de voornemens voor zover aanwezig

Dank voor de hartelijke reacties. Een MK 7.5 dank je. Uitgerangeerd, zo voelt het nog  niet Pieterke, still alife and kicking. Meester Paul, ik ga eens kijken, dank.

Ik weet niet waar ik een technische vraag kan plaatsen, dus hier komtie.

Ik wil licht in mijn kofferbak. Ik zie nergens een schakelaar of sensor terwijl de boordcomp wel registreerd dat de koffer openstaat. Hoe werkt dat. Magneet, reedrelais??

Claxon heb ik al vervangen, verstopt onder de rechterkoplamp. Wat een raar peeppertje!

3 hours ago, RTvanKampen said:

Dank voor de hartelijke reacties. Een MK 7.5 dank je. Uitgerangeerd, zo voelt het nog  niet Pieterke, still alife and kicking. Meester Paul, ik ga eens kijken, dank.

Ik weet niet waar ik een technische vraag kan plaatsen, dus hier komtie.

Ik wil licht in mijn kofferbak. Ik zie nergens een schakelaar of sensor terwijl de boordcomp wel registreerd dat de koffer openstaat. Hoe werkt dat. Magneet, reedrelais??

Claxon heb ik al vervangen, verstopt onder de rechterkoplamp. Wat een raar peeppertje!

Verlichting zit standaard in de kofferbak, rechts onder het kunststof gedeelte waar de hoedenplank op rust, ter hoogte van het achterlicht.

Is het lampje niet gewoon stuk?

2mewhh3.jpg

Uitgerangeerd, zo voelt het nog  niet Pieterke, still alife and kicking.  :hug: Maar Robert, nu gearrangeerd hier op het forum :jaknikker: :cheerlie:!  

Ik heb op onze vroegere mk7 2011 nooit water gezien in het slot, geen storing in het slot systeem gehad!! Zou best kunnen voorkomen wat Dick zegt :roll:

Pff wat een reacties, hartelijk dank mannen.

Soms is het "makkelijk", het glaasje had ik al gevonden. Dus opzoek naar de draadtjes. De draadtjes, incl. lampje, lagen achter al de bekkleding van de kofferbak verstopt. Schroefje los moeten draaien, draadboom volgen en uiteindelijk, met pijn aan de vingers, het lampje bovenwater gekregen.

Het brandde niet, maar even contact aan en opgelost.

Bedankt voor het meedenken!!

Foto is te groot ik mag maar 2.4 kB laden, maar lijkt héél erg op de foto van Keesevo