Jump to content

Voorstellen

STline2017
 Share

Recommended Posts

Ik ben Victor en iets meer dan 4 maanden geleden hebben mijn vriendin en ik een Fiësta 1.0 ecoboost ST-line uit 2017 in de kleur Moondust Silver aangeschaft. Daarvoor reed ik een Corsa OPC. Het vermogen is bijna gehalveerd, maar qua verbruik ruim een verdubbeling van het aantal kilometers per liter. Erg fijn nu er inmiddels 2750 km per maand mee wordt gereden. De MK7.5 bevalt erg goed.

Na aankoop heb ik de kentekenplaten vervangen voor exemplaren met opgelegde letters. Ook heb ik de oranje knipperlichten in voor-, achterlamp en zijspiegels vervangen voor bolletjes met een chromen laagje erover, zodat er geen oranje gloed zichtbaar is wanneer het lampje niet brand. Aanpassingen die in principe niet echt opvallen, maar naar mijn mening toch veel bijdragen aan een mooiere look van de auto. Verder houd ik er van om alles origineel te laten.

De afgelopen tijd heb ik dit forum een aantal keren als gast bezocht, maar vandaag toch maar eens een profiel aangemaakt om zo ook meer van jullie kennis te kunnen benutten.

Verder wens ik jullie uiteraard alvast allemaal een fijne jaarwisseling!

fullsizeoutput_96b.jpeg.aa3b8f11c5074fc5700b8e4910e2037f.jpeg

13 hours ago, VenomST said:

:bordwelkom: Victor.  Mooie moondust {st}-line.  

Kom jij ook naar de nieuwjaarsmeeting? Op 13 januari? 

Bedankt! Zoals het er nu naar uit ziet ben ik er niet bij. Heen en terug naar de meeting is voor mij 2x anderhalf uur rijden en dat past, samen met de meeting in de middag, helaas niet in mijn planning.