Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
Vught City

SYNC mk 7.5 defect?

Recommended Posts

Mede fiësta liefhebbers,

Toen ik gisteren een uurtje in de Ford zat met mijn spotify aan, gooide uit het niks SYNC mij van de speakers af. Meteen eerste afslag genomen en opnieuw verbinden dacht ik.
Niks bleek minder waar...... ☹️
Sindsdien(na meerdere keren resetten SYNC) nog steeds mijn telefoon (Samsung S9) niet kunnen verbinden met SYNC.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?🧐

PS: Heb al een afspraak bij de Ford dealer voor 4 januari.

Alvast bedankt!!

Sleutel woord voor dit soort problemen is accupool min 10 minuten los Dan is 9 van de 10 keer de vage problemen opgelost 

1 hour ago, BlackFocus said:

Sleutel woord voor dit soort problemen is accupool min 10 minuten los Dan is 9 van de 10 keer de vage problemen opgelost 

Bedankt voor de reactie! Ik ga morgen kijken of het werkt!

Werkt het? Heb namelijk exact het zelfde probleem sinds de kerstdagen.

On 6-1-2019 at 16:08, Crizz said:

Het werkt!

Sorry Crizz, zie je bericht nu pas!

Mooi dat het weer werkt, ik heb hem naar de Ford dealer gebracht en die hebben het hele systeem gereset, sindsdien geen problemen meer.
Wat heb jij er aan gedaan zodat het probleem verholpen is? Ben wel benieuwd want bij Ford konden ze met geen reden komen....

41 minutes ago, Vught City said:

Sorry Crizz, zie je bericht nu pas!

Mooi dat het weer werkt, ik heb hem naar de Ford dealer gebracht en die hebben het hele systeem gereset, sindsdien geen problemen meer.
Wat heb jij er aan gedaan zodat het probleem verholpen is? Ben wel benieuwd want bij Ford konden ze met geen reden komen....

Mag ik vragen wat je daar voor hebt moeten betalen? Het systeem resetten hun namelijk door de computer spanningsloos te maken door de accupolen los te maken van de accu.

11 hours ago, BartM said:

Mag ik vragen wat je daar voor hebt moeten betalen? Het systeem resetten hun namelijk door de computer spanningsloos te maken door de accupolen los te maken van de accu.

Daarover had ik nog een discussie met de verkoper, omdat ik verlengde garantie heb tot 30-03-2020 ging ik er vanuit dat het binnen de garantie zou vallen.
De verkoper zei dat dit "grijs" gebied was omdat hij het niet kon plaatsen in Kapot of in Versleten.  ( versleten valt buiten de garantie)

Samen met de verkoper eruit gekomen dat ze dit dekken onder de garantie, normaliter zou het als ik het me nog goed herinneren rond de 30 euro hebben kosten. 

Met verlengde garantie tot 2020, neem ik aan dat de Fiesta van 2015 is.

Dan het Sync systeem na een kleine 4 jaar willen plaatsen onder versleten, lijkt mij complete onzin.

Versleten? Dit gaat toch gewoon over een stukje software? Een m.i.nogal sneu'e poging van de verkoper en vervelend dat je de garantie hierop moest verdedigen. 

Wat heb jij er aan gedaan zodat het probleem verholpen is?

Plus pool 10 min van de accu gehad en terug geplaats en het probleem was verholpen.

On 13-1-2019 at 10:24, keesevo said:

Met verlengde garantie tot 2020, neem ik aan dat de Fiesta van 2015 is.

Dan het Sync systeem na een kleine 4 jaar willen plaatsen onder versleten, lijkt mij complete onzin.

Ja dat dacht ik ook, want heb zelf niet lopen klote aan het SYNC.

18 hours ago, jee said:

Versleten? Dit gaat toch gewoon over een stukje software? Een m.i.nogal sneu'e poging van de verkoper en vervelend dat je de garantie hierop moest verdedigen. 

Hahaha, nee inderdaad. Ik moest zelfs zelf aangeven dat ik verlengde fabrieksgarantie heb, je zou zeggen dat ze dat bij Ford zelf wel zouden weten.............

1 hour ago, Crizz said:

Plus pool 10 min van de accu gehad en terug geplaats en het probleem was verholpen.

Fijn dat het relatief simpel op te lossen was!

Sign in to follow this