Jump to content
Fiestaclub.nl
Marxje

Mk6.5 Kermit

Recommended Posts

Staat veel sportiever! Nu nog de velgen idd! 
Wat was de rede dat je niet voor een ST bent gegaan? Zuiniger rijden? Dadelijk is je auto incognito ST met al die mods 🤡

De ST was veel duurder dan deze, het zuinige rijden vind ik prettig, maar ik merk dat ik in de praktijk ook maar 1:15 haal hiermee hoor, gecombineerd stad en snelweg.

Bovendien vind ik het leuker om hem zelf te personaliseren naar mijn smaak.

😎

Je bent lekker bezig, ziet er goed uit! 

Ik heb nog een setje 17 inch witte Sport/Metal velgen van een MK7 te koop staan, zie ook het verkoopgedeelte van dit forum.

Had ze gezien @Thiemo, helaas voor mij de verkeerde kleur inmiddels. ik vind zilver of donkergrijs inmiddels net iets mooier :)

Het is al een tijdje stil geweest, ik ben druk aan het werk, druk met het sociale leven, weekenden volgeplanned met bruiloften, feestjes en verjaardagen van vrienden en familie.

Ondertussen toch een setje 17 inch ST velgen gevonden op marktplaats, nieuwe bandjes eromheen en klaar. Ziet er bijzonder gelikt uit al zeg ik het zelf.

56BCE65D-6488-4B15-B828-635DDE3EE407_zps

Staat goed idd!  blijven mooie velgen!

Mijn dank voor de raad en daad de afgelopen tijd. De fiesta is vandaag ingeruild voor een andere auto.

Veel plezier nog met de fiesta en de hobby 🤗

Omstandigheden dwongen me ertoe om de auto in te ruilen. Mijn kinders worden groter en groter, de oudste is inmiddels 1.91m en die groeit nog wel even door.

Die kon nauwelijks nog achterin zitten. Omdat de vakantie er ook aankomt, was een grotere auto gewenst. Daarnaast rijd ik voor mijn werk meer en meer, veelal bepakt en bezakt met spullen. De achterbak en bank stonden regelmatig afgeladen vol. Dan is het tijd om eens verder te gaan kijken. Trek eens vier keer in de week een grotere printer vanaf de achterbank door een driedeurs naar buiten. Mijn rug was het er niet mee eens zeg maar.

Tevens worden we de trotse eigenaar van een caravan, de oude van mijn schoonouders, en de fiesta mag een whopping 100kg trekken, ging em niet worden he  :)

Als laatste heb ik 3 maanden geleden een hobby mountainbiken opgepakt. De fiets ging in de fiesta, wiel eruit, en voorzichtig manouvreren. Alleen als je uit een blubberparcour vandaan komt is dat niet prettig. Dan lag de auto vol met vuilniszakken in een goede poging de bank en bekleding netjes te houden.

Verder weinig mis mee hoor, afgezien van wat motorkapschade, de motorkap zal vervangen moeten worden om hem netjes te krijgen.

Een goede deal kunnen maken, waarbij zowel ik, als de dealer elkaar in waarde hebben gelaten ;)

Heb nog in dubio gestaan voor een focus mk2 rallye editie, maar deze was te duur, er moest simpelweg teveel bij. 

@Marxje Jammer dat je afstand moest doen van de Fiesta, maar begrijpelijk.

Veel plezier met je volgende auto! Zo te lezen is het helaas geen Ford meer.

Damn net mooie wieltjes erop en nu dit!

Wat is de nieuwe auto geworden?!