Jump to content
Fiestaclub.nl
Guest

De beste wensen 2019

Recommended Posts

Guest

:hug: Beste forum leden, een gezellige en fijne kerstdagen met een mooie jaarwisseling en een gezond voorspoedig 2019. Met OEM of zonder OEM, maakt niks uit, als je er maar tevreden mee bent, dat is het voornaamste. :jaknikker:  En langzaam aan richting eco electrische Fiesta's , dat zou geweldig zijn als de "accu capaciteit en prijsstelling" en het eco electronisch motor geronk aanvaardbaar worden voor Piet en Klaartje met de pet! :wink:  mensen het komt eraan voor de generatie na mij, ik lig dan al lang onder de uitgedroogde uitgebluste kalk :fluiten:.

Fijne feestdagen en een voorspoedige 2019, en dat we weer veel van dit forum mogen genieten en leren.

Voor een ieder een ten spijt van de Rutteriaanse prijsoplichtingen in 2019, een heel fijn Nieuwjaar toegewenst en veilige Fiestakilometers.

Allemaal ook de beste wensen voor 2019.

Dick, de Rutteriaanse prijsoplichtingen in 2019, wat is dat nu weer? Je wil mij toch niet weis maken dat Mark hier mee bedoeld wordt?? Daar stemmen wij in maart toch weer netje massaal op :). Klaas zijn mede partij genoot heeft de nuchtere politicus van het jaar trofee gisteren al gewonnen, en dankzij wie!! Juist, door degene .......! De beste wensen , mensen! :wink: 

Beste forumleden,

Wij wensen jullie voor 2019 de allerbeste wensen en een veilig en heel gelukkig nieuwjaar. 

Lekker veel speel plezier en maak er een Fiesta van 😉

8 minutes ago, Chrissie93 said:

Iedereen voorzichtig vanavond!!

En een mooi 2019 (nogmaals:))

Een mooi ook 2019 erbij? Christian, vraagje ehum, hoe is je A15 avontuur afgelopen met de officier van justitie!? 😎 or next year maby? Rij ook voorzichtig niet alleen vanavond alleen 😏.

Happy newyear mensen :)

Hopelijk zitten alle vingers nog eraan en zijn de katers niet te groot

18 hours ago, bickel said:

Een mooi ook 2019 erbij? Christian, vraagje ehum, hoe is je A15 avontuur afgelopen met de officier van justitie!? 😎 or next year maby? Rij ook voorzichtig niet alleen vanavond alleen 😏.

Haha, toevallig heb ik gister m'n brief binnen gekregen, en ik moet 22 Februari voorkomen. Dus nog even afwachten 😛

Guest

Haha Christian dat wordt spannend voor jouw :wacko:! De beste wensen voor 2019! Hopelijk is de rechterlijke macht mild voor jouw, maar wel een goeie les voor jou en anderen ook :fluiten:

3 hours ago, Pieterke said:

Haha Christian dat wordt spannend voor jouw :wacko:! De beste wensen voor 2019! Hopelijk is de rechterlijke macht mild voor jouw, maar wel een goeie les voor jou en anderen ook :fluiten:

Beste wel haha, ik ga maar van het ergste uit. Dan kan het nog altijd meevallen.....Maarja, ik ga het wel zien. 

On 1-1-2019 at 12:08, Pieterke said:

Nou, vorige week de zaak gehad..... En er was helaas niemand mild, t maakte niet uit wat ik vertelde of zei, het was door oom agent " geconstateerd" dus het was waar..... Beetje jammer maarja..... 

oohja, mag de staatskas spekken met 1200,-:bordoops:

Guest

Ja Christian, de staatskas vaart er goed bij. De les zal er wel wezen bij jou 😵, het was inderdaad jammer voor je, men kent geen pardon 😅

8 hours ago, Pieterke said:

Ja Christian, de staatskas vaart er goed bij. De les zal er wel wezen bij jou 😵, het was inderdaad jammer voor je, men kent geen pardon 😅

Ik heb er zeker van geleerd haha, die CC is wel erg handig nu 😛 

On 28-2-2019 at 08:25, Chrissie93 said:

Ik heb er zeker van geleerd haha, die CC is wel erg handig nu 😛 

Och Christian, CC moet je ook handmatig instellen! Tsja, 140 is toch op dat moment aantrekkelijk, maar niet zo duur als die €1200 van jongstleden. 🤔 als men mag vragen? Hoe lang ben je je rijpasje kwijt!

9 hours ago, bickel said:

Och Christian, CC moet je ook handmatig instellen! Tsja, 140 is toch op dat moment aantrekkelijk, maar niet zo duur als die €1200 van jongstleden. 🤔 als men mag vragen? Hoe lang ben je je rijpasje kwijt!

Ik bedoelde eigenlijk, dat ik nu bijna alleen maar op CC rijd, en max 10km/h harder haha. Ik ben 'm 2 maanden kwijt geweest. En die boete van 1200,- met als nog 2 maanden voorwaardelijk. Dus als ik binnen 2 jaar weer gepakt wordt, maar dan met 30km/h of meer te hard, mag ik 'm alsnog de andere 2 maanden inleveren. Want op die snelheidsovertreding staat eigenlijk 4 maanden invordering...  

Guest

Dan goed opletten Christian, voorkomen is beter dan blutsen 😀🤔😟, net hoe je het leest?