Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
Torelli

Fiesta St Mk8 Moondust Silver

Recommended Posts

Heyla

Even mijn eigen wat voorstellen.

Renzo 34 jaar en van Genk (Belgie) 😊

Na 4 Fordjes weer eentje gekocht.

4 Fiesta's en 1 B-max 

De nieuwe is een  Fiesta ST Ultimate, 5 deurs in Moondust Silver.

Op 2 opties na alles denk ik, enkel 1 nadeel.... lange wachtijden..  Maart 2019

Gelukkig rij ik nu met het huidig model en ben ik dus niet gestraft. 

Hoop hier wat leuke dingen te vinden, en je bent nooit te oud om bij te leren.

Ook al is de auto nog in de maak heb ik al 2 leuke updates.

Led mistlichten en led achteruitrij lichten en een Highflow intake buis van Mountune 😎

Foto's zeggen meer als woorden

De huidige in wintermodus, wagen was volledig Stage 2, maar alles word gedemonteerd en verkocht.

04gath.jpg

pftbonnb3i.jpg

De nieuwe ( foto van Mobile.de geleend)

nnqihma2zp.jpg

amw1rz7.jpg

Zondag ga ik na de Essen motorshow, eens kijken voor Veren van H&R. 

Verder ga ik deze keer eens niet te gek doen, heb al bij al men andere auto's veel dingen verandert.

Nu is het tijd om eens wat volwassener te zijn 🙄

Ik vind de looks van de mk7 nog altijd stuk beter dan de mk8 helaas. Dat is bij mij de voornaamste reden om geen nieuwe te bestellen. Hoe dan ook, veel succes met de aankoop :)!

Mooie aankoop maar ik vind stiekem de huidige toch een stuk dikker. Zeker met stage 2 zal dat echt wel een bommetje zijn. Maar veel plezier met de nieuwe ST.

Zou je mij trouwens op de hoogte willen houden als je onderdelen van de huidige gaat verkopen? Ik heb eventueel wel interesse daarin. 

12 hours ago, Rickwick said:

Jeetje, wat is die blauwe waanzinnig!

Wat een monster!

Dank je... 

2 hours ago, Tomskii said:

Ik vind de looks van de mk7 nog altijd stuk beter dan de mk8 helaas. Dat is bij mij de voornaamste reden om geen nieuwe te bestellen. Hoe dan ook, veel succes met de aankoop :)!

Ja snap u, ma hoe meer ik naar de MK8 kijk hoe meer ik ervan hou.

De voornaamste reden is .. ik wou een 5 deurs en ik kreeg een hele mooie overname. 

Heb ook recht op Familiekorting dus …. moet ik niet gek veel voor mijn nieuwe betalen.

55 minutes ago, knoopa said:

Mooie aankoop maar ik vind stiekem de huidige toch een stuk dikker. Zeker met stage 2 zal dat echt wel een bommetje zijn. Maar veel plezier met de nieuwe ST.

Zou je mij trouwens op de hoogte willen houden als je onderdelen van de huidige gaat verkopen? Ik heb eventueel wel interesse daarin. 

Dank u

En ja er is al een deel vanaf, maar steekt nog veel op wat ik na Kerst ga demonteren.

Zal je een Pm sturen wat ik nog heb en weg mag.

Very nice color voor de zilveren {st} 3,en mk7 vooral in t blauw.

Vele veilige km weer !!1

Welkom..., mooie auto heb je en krijg je :duim:

Veel pezier en veilige kilometers gewenst.{st}

Mooie auto , je nieuwe {st} 

Veel plezier en veilige kilometers.

Hier in Westvl (Belgie) rijden er al veel nieuwe Mk8 {st} rond.

:bordwelkom:

Absoluut de kleur voor een ST , had voor deze kleur ook een prijsopgave liggen zonder panorama dak zonder led maar met lsd , helaas beviel de auto niet anders was die zeker in deze kleur gekomen.:inlove:

Stoelen de smal aan de onderkant ( terwijl ik ze wel super mooi vind )
Onderstel te hard ook in normale drive modus
en ergste van alles was het geluid , in sport modus hoor je de uitlaat stuk meer maar als je op de snelweg rijd en wat toeren maakt is die moter wel dringend aanwezig en sommige zullen de 3 pitter misschien leuk vinden klinken maar mij beviel die niet.

Waren ook nog wel wat dingen waar ik overheen kon stappen zoals dat scherm wat erg prominent aanwezig is maar natuurlijk wel lekker duidelijk terwijl die bij de mk7.5 eigenlijk te klein is maar de bovenste 3 dingen kon ik niet los laten.
Nog wel even getwijfeld want kreeg op 1000eur na terug wat ik voor mijn eigen auto betaald had dus prijs was wel goed
Nu heb ik maar besloten om een motor rijbewijs te gaan halen en koop ik van de centen gewoon een motor 🤣

Sign in to follow this